جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اصلاح ساختار دانشگاه علوم پزشكي لرستان اولين گام در جهت ارتقاء به تيپ يك
      كد خبر: 6170
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
      تعداد بازديد: 719

      اصلاح ساختار دانشگاه علوم پزشكي لرستان اولين گام در جهت ارتقاء به تيپ يك(سه شنبه 24 تيرماه 1393)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان- در دويست و چهل و دومين نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي با تركيب جديد،اصلاح ساختار دانشگاه به عنوان گام نخست در جهت ارتقاء به تيپ يك در دستور كار ويژه قرار گرفت.

      دويست و چهل و دومين نشست هيات رئيسه دانشگاه عصر دوشنبه بيست و سوم تيرماه به رياست دكتر ساكي و با حضور اعضاي هيات رئيسه در سالن شماره يك حوزه رياست برگزار شد كه در ابتداي اين نشست دكتر محمدعلي دريك طرح هاي احياء دانشگاه و احياء ستاد دانشگاه را مطرح و با اشاره به دستورالعمل ابلاغي منع بكارگيري نيروهاي بهداشتي درماني در حوزه هاي ستادي ،اداري و خدماتي اظهار داشت : براي مديريت اصولي و مبتني بر قواعد علمي در ابتدا بايد شناختي كافي و ارزيابي دقيقي از وضعيت موجود اعم از نيروي انساني،تجهيزات و منابع مالي داشته باشيم كه بر اساس مطالعات انجام شده در حال حاضر تاپ چارت دانشگاه تصويب شده در هيات امنا يا طرح تفضيلي تشكيلات موجود تطابق ندارد  و همين رويه موجب شده تا حوزه هاي ستادي چابكي خود را از دست داده و كارآمدي لازم را نداشه باشند.

      معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه اجراي طرح هاي احياء دانشگاه و احيائ ستاد با هدف بهينه سازي وضعيت پرسنلي ،مالي و تجهيزاتي را امري ضروري دانسته و خواستار همكاري همه دست اندركاران و مسئولين در تمام رده ها و سطوح در جهت ارتقاء دانشگاه گرديد.

      در ادامه ساير معاونين و اعضاي هيات رئيسه در خصوص موارد مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند

      سپس دكتر ساكي رئيس دانشگاه ضمن تقدير و تشكر  از معاون توسعه و مديريت منابع در تحليل و ارزيابي وضع موجود  اظهار داشت: پياده كردن برنامه هاي تحول ساز نيازمند به دقيق ديده شدن وضع موجود دارد و تا اطلاعات پايه و ارزيابي دقيقي نداشته باشيم نمي توان به اهداف ترسيم شده كه همانا ارتقاء دانشگاه به تيپ يك است رسيد.

      دكتر ساكي عدم توازن در نيروهاي انساني را عامل ناكارآمدي سيستم ها بر شمرده و هدف وزارت بهداشت در دولت تدبير  و اميد را  ساختارمند كردن نيروي انساني با هدف ارائه خدمات خوب و شايسته به مردم تلقي كرد و مديريت اصولي ،برنامه ريزي مبتني بر اطلاعات پايه و دقيق و بازنگري و اصلاح ساختارهاي غلط را از مزاياي تدابير اتخاذ شده عنوان كردند.

      دكتر ساكي ارتقاء تيپ دانشگاه را هدف اصلي و نهايي مديريت كلان دانشگاه عنوان كرده و جذب اعضاي هيات علمي ،افزايش رشته هاي تخصصي و تحصيلات تكميلي و ارتقاء علمي اساتيد را از جمله اقداماتي برشمرد كه بايد با جديت در دستور كار قرار گيرد.

      دكتر ساكي افزود: دانشگاه اگر خودش را ببيند و يك برنامه ريزي اصولي داشته باشد مي تواند گامي اساسي در جهت ارتقاء بردارد كه به لطف خدا و اقدامات خوبي كه در حال انجام است اين هدف دور از دسترس نخواهد بود.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.56188702583313 seconds.
memoryUsage : 7144Kb