يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برخورد با عوامل قصور در ارائه خدمات به زائوي كوهدشتي
      كد خبر: 6271
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      تعداد بازديد: 711

      برخورد با مقصرين در ارائه خدمات به زائوي كوهدشتي(شنبه 25 مردادماه 1393)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان- به دنبال انتشار اخباري متفاوت از وضعيت زائوي كوهدشتي ‏دكتر سياوش بيرانوند معاون درمان دانشگاه طي نامه اي به شرح ماوقع در اين خصوص پرداخته و از برخورد قانوني با خاطيان قصور در ارائه خدمات به اين زائوي كوهدشتي خبر دادند.
      معاون درمان دانشگاه گفت: بنا به اظهارات ماماي كشيك ، مستندات موجود و بررسي هاي انجام شده، پس از مراجعه زني باردار با شكم سوم بارداري و سابقه دو زايمان طبيعي و شكايت درد زايمان، توسط ماما معاينه شده و بدليل عدم حضور متخصص زنان، توصيه شده كه پس از بستري به بيمارستان مركز استان ارجاع گردد ولي متأسفانه بدليل عدم توضيحات كافي و مناسب از سوي ماما به مددجو، در حاليكه ماما مشغول بررسي وضعيت زائويي ديگر بوده ، زن باردار مذكور زايشگاه را ترك و ديگر مراجعه ننموده است . چند دقيقه بعد و پس از اطلاع يافتن پرسنل زايشگاه از وضعيت مددجو، زايمان در سرويس بهداشتي محوطه بيمارستان(بدليل وضعيت اورژانسي و عدم امكان انتقال) توسط ماما انجام و سپس مادر و نوزاد به زايشگاه منتقل و تحت نظر قرار گرفته و نهايتاً با حال عمومي خوب مرخص گرديده اند.
      وي گفت: علي ايحال ماماي كشيك به هيئت بدوي تخلفات اداري دانشگاه و سازمان نظام پزشكي معرفي گرديد.
      دكتر بيرانوند همچنين افزود: در شهرستان كوهدشت دو پزشك متخصص زنان و زايمان( يك نفر استخدامي و يك نفر ضريب k) مشغول به فعاليت مي باشند كه پزشك متخصص زنان مستخدم دانشگاه، به علت عدم همكاري موثر با بيمارستان، قبلاً به مديريت تخلفات اداري دانشگاه معرفي گرديده و پرونده ايشان در حال رسيدگي مي باشد.
      معاون درمان دانشگاه در پايان نيز گفت: بدليل مشكلات ناشي از مديريت همزمان شبكه بهداشتي و بيمارستان شهرستان كوهدشت توسط يك نفر، در حال رايزني با يك پزشك متخصص جهت قبول مسئوليت بيمارستان مذكور مي باشيم.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543318 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 5.7167949676514 seconds.
memoryUsage : 6928Kb