جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سلاح جبهه فرهنگي بصيرت است
      كد خبر: 6293
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
      تعداد بازديد: 321

      سلاح جبهه فرهنگي بصيرت است ( دوشنبه 3 شهريور ماه 93)

      به گزارش خبرنگار وبدا: به همت بسيج جامعه پزشكي استان و با حضور اعضاء شوراي بسيج جامعه پزشكي ، رابطين بسيج جامعه پزشكي كانون هاي مختلف دانشگاه و سر حلقه هاي صالحين نشست فرهنگي مقابله با آسيب هاي دجالواره (ماهواره) روز دوشنبه مورخ 3 شهريور ماه 93 در سالن كنفرانس جمعيت هلال احمر استان لرستان برگزار شد.
      حجت الاسلام و المسلمين پيروز فر نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر استان لرستان كه به عنوان سخنران در اين نشست حضور داشت به فعاليت شبكه هاي فارسي زبان ماهواره اي اشاره كرد و گفت: بيش از 125 شبكه فارسي زبان ماهواره هاي در حال فعاليت هستند كه هدف آنها تخريب مباني فكري و اخلاقي جامعه مي باشد.
      وي در بخش ديگري از سخنانش به گرايش خانواده به سمت شبكه هاي ماهواره اي اشاره كرد و افزود گرايش به سمت شبكه هاي ماهواره اي در خانواده تاثير گذار است و اين گرايش زمينه انحراف را بوجود مي آورد.
      نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر استان لرستان به سخنان حضرت امام خميني(ره) بنيان گذار جمهوري اسلامي در خصوص اسلام آمريكايي اشاره كرد و گفت: مواظب باشيد كه اسلام آمريكايي را به جاي اسلام ناب محمدي تحويل شما ندهند و بايد مواظب بود كه اين نوع اسلام باعث ابتذال اخلاقي در جامعه مي شود.
      وي در بخش ديگري از سخنانش به تربيت ديني اشاره كرد و افزود: تربيت ديني باعث حفظ فرزندان از انحرافات اخلاقي و فكري مي شود.
      حجت الاسلام و المسلمين پيروز فر: به حوزه كار در جبهه فرهنگي اشاره نمود و گفت: كار در جبهه فرهنگي بسيار سخت تر از جبهه نظامي است چرا كه در جبهه نظامي دشمن در صف مقابل شما قرار دارد و به راحتي مي توان با او مقابله كرد اما در جبهه فرهنگي دشمن بر روي محورهاي اخلاقي و فكري و مباني ديني شما تاثير مي گذارد و سلاح و مبارزه در اين جبهه تنها بصيرت است.
      وي در بخش ديگري از سخنانش برخورد نظامي در مقابله با دشمن را كافي ندانسته و اظهار كرد براي مقابله با شبكه هاي ماهواره اي بايد در زمينه عفاف و حجاب نيز كار فرهنگي كرد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.6641228199005 seconds.
memoryUsage : 6936Kb