شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بهداشت و درمان شهرستان چگني روي مدار توسعه
      كد خبر: 6417
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
      تعداد بازديد: 499

      بهداشت و درمان شهرستان چگني روي مدار توسعه ( شنبه 5 مهرماه 93)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا لرستان -  در چهارمين روز از هفته دفاع مقدس، دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان به اتفاق مديران ستادي دانشگاه به شهرستان چگني سفر كرده و آخرين وضعيت بهداشت و درمان اين شهرستان  را با حضور درمنان فرماندار چگني ، اعضاي شوراي اسلامي شهر چگني و فرمانده سپاه پاسداران اين شهرستان بررسي كرده و به توسعه اين شهرستان در عرصه بهداشت و درمان تاكيد كردند.

      درمنان در اين نشست ضمن تبريك هفته دفاع مقدس كه يادآور رشادت ها، دليرها و اوج ايثار رزمندگان با اعتقاد به هدف، رهبري همتاي مي باشد گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع از كيان اسلام و انقلاب در آن برهه حساس به دفاع جانانه پرداخته و با تقديم بهترين جوانان و به شهادت رسيدن در اين دفاع مقدس، كاري كردند كه ما امروز در سايه نظام خدمتگزار مردم باشيم.

      وي ضمن تقدير از خدمات شايسته رياست دانشگاه در طي حضور خود در استان خواستار توجه به بهداشت و درمان اين شهرستان شد و ايجاد مركز بهداشتي درمان بستر براي ارائه هرچه بهتر خدمات درماني در اين شهرستان شد.

      در ادامه دكتر ساكي نيز ضمن تبريك هفته دفاع مقدس و تسليت شهادت جواد الائمه گفت: شهرستانهاي تازه استقلال يافته با مشكلات زيادي مواجه هستند و نيازمند توجه ويژه مسئولين و سياستگزاران دارند و دانشگاه علوم پزشكي هم در اين راستا با رويكرد درماني توجه ويژه اي به اين شهرستان خواهد داشت.

      دكتر ساكي تصريح كرد همه مسئولين بايد به ميدان بيايند تا با كمك خيرين و نيكوكاران و استفاده از ظرفيت بخش خصوصي ، وضعيت بهداشت و درمان چگني را ارتقاء دهيم چرا كه اعتبارات دولتي به تنهايي براي اين امر مهم كافي نمي باشند.

      دكتر ساكي گفت: بزودي با تلاش گسترده و استفاده از اعتبارات ملي و استاني، مركز بهداشتي درمان بستر چگني را تكميل خواهيم كرد و تمام تلاش ما اين است كه تا پايان سال جاري اين مهم تحقق يابد.

      گفتني است در حاشيه اين نشست هم انديشي دكتر ساكي از پروژه هاي نيمه تمام و مركز بهداشتي درماني چگني و ويسيان بازديد كرده و دستورات لازم در راستاي تعمير ، بازسازي و ارتقاء اين مراكز را صادر كردند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.9169938564301 seconds.
memoryUsage : 8017Kb