دوشنبه،03 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • امور رفاهي يكي از دغدغه هاي وزارت بهداشت
      كد خبر: 6515
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
      تعداد بازديد: 414

      امور رفاهي يكي از دغدغه هاي وزارت بهداشت

      وزير بهداشت يكي از دغدغه هاي اين وزارتخانه را در يك سال گذشته امور رفاهي كاركنان در ستاد و دانشگاهها عنوان كرد و گفت: يكي از مظلوم ترين بخش هاي كارمندان دولت، كارمندان حوزه بهداشت و درمان هستند كه آنها در اين حوزه، حتي از خدماتي كه به ديگران مي دهند، بي بهره اند.
      دكتر هاشمي يادآور شد: در شهرهاي زيارتي و سياحتي امكانات رفاهي زيادي در اختيار بقيه دستگاه هاي دولتي قرار دارد كه وزارت بهداشت در اين خصوص از كمترين امكانات برخوردار است و در خصوص نحوه پرداخت هزينه ها و بيمه هاي تكميلي نيز از بسياري از دستگاهها عقب تريم و متأسفانه كاركنان حوزه بهداشت و درمان از اين امكانات بي بهره اند.
      وي يكي از دلايل نپرداختن به امور رفاهي را وجود برخي حاشيه سازي ها و غوغا سالاري ها عنوان كرد و گفت: شايد خيلي ها فكر مي كنند كه ما آنها را فراموش كرده ايم در حالي كه اين طور نيست؛ يا فرصت براي انجام اين امور نداشته ايم و يا راه حل موثري براي رسيدگي به امور رفاهي پيدا نكرده ايم.
      وزير بهداشت با تاكيد بر اين كه بايد قدم هاي موثري در زمينه مسائل رفاهي برداشته شود، گفت: اميدواريم كه با سابقه و تجربه اي كه معاون جديد توسعه مديريت و منابع دارند، شرمنده كارمندان عزيزمان نباشيم و در اين يك سال آينده اتفاقات خوبي در اين حوزه صورت گيرد و كارها بهتر از گذشته پيش رود.
      دكتر هاشمي در ادامه سخنان خود ضمن قدرداني از خدمات دكتر حريرچي، معاون سابق توسعه مديريت و منابع گفت: وي يكي از موثرترين مديراني است كه با همكاري صميمانه همكارانش در يك سال و اندي از مديريت خود در اين حوزه، خدمات بسيار موثري را انجام داده اند و به همين دليل احساس كرديم كه حضور وي به عنوان قائم مقام و معاون كل وزارت بهداشت كمك كننده باشد.
      وزير بهداشت گفت: اميدواريم با مجموعه برنامه ريزي هايي كه صورت خواهد گرفت، دانشگاه هاي علوم پزشكي مستقل شوند و بيمارستان ها به عنوان يك واحد مستقل اقتصادي به فعاليت خود ادامه دهند.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543318 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.0645730495453 seconds.
memoryUsage : 6801Kb