شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست مشترك رياست دانشگاه علوم پزشكي با مدير كل اوقاف استان
      كد خبر: 6610
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      تعداد بازديد: 421

      نشست مشترك رياست دانشگاه علوم پزشكي با مدير كل اوقاف استان( يكشنبه 2 آذرماه 93)

      پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا لرستان نشست مشترك رياست دانشگاه علوم پزشكي با مدير كل اداره اوقاف استان و با حضور كاظم مرادي فر مدير عامل خيرين استان و مجتبي خجسته مدير عامل خيرين بروجرد روز يكشنبه دوم آذرماه 93 در سالن شماره يك حوزه رياست برگزار شد.

      در اين نشست مشترك حضرت حجت الاسلام مرتضي خاكباز مدير كل اداره اوقاف استان راهكارهاي مناسب جهت چگونگي استفاده از موقوفات و درآمدهاي مازاد را در قالب اوراق بانكي را مطرح كرد و خواستار همكاري اين اداره كل با مجمع خيرين سلامت دانشگاه در راستاي كمك هاي عام المنفعه شد.

      در ا دامه اين نشست دكتر كورش ساكي با اشاره به پتانسيل هاي خوب خيرين و استفاده بهينه از امكانات اداره كل اوقاف در امر سلامت بيان داشت: با ورود به اين بحث و پيدا كردن حلقه هاي مفقوده مي توان گام هاي بلندي را در كوتاهترين زمان ممكن پيمود و ساز و كار آن بازكردن خاكريزهاي اوليه است تا مسير فعاليت و ورود خيرين به عرصه سلامت باز شود و اگر بتوانيم فضايي را فراهم كنيم كه اعتماد سازي شود قطعاً كارهاي بزرگي توسط خيرين صورت مي گيرد.

      وي در ادامه سخنانش گفت: خيرين و اداره اوقاف در كارهاي عمراني و حتي خريد تجهيزات مورد نياز بيمارستاني و مراكز بهداشتي، درماني مي توانند كمك نمايند.

      در پايان مديران عامل خيرين استان و شهرستان بروجردو ديگر حضار در اين نشست مشترك، نقطه نظرات سازنده خود را جهت تنظيم يك تفاهم نامه بين دانشگاه علوم پزشكي و اداره اوقاف استان را بيان نمودند و مقرر شد مجتمع خيرين سلامت دانشگاه نسبت به تنظيم اين تفاهم نامه اقدام نمايد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.6485161781311 seconds.
memoryUsage : 7989Kb