پنج شنبه،09 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دكتر آقازاده رئيس دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي:
      كد خبر: 6666
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
      تعداد بازديد: 516
      دكتر آقازاده رئيس دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي:

      روابط عمومي ها همكار و هميار مديريت و بعنوان اتاق فكر مديريت هستند


      شانزدهم آذر ماه 1393دانشگاه علوم پزشكي اروميه ميزبان پانزدهمين جلسه شوراي روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني منطقه يك كشور بود.
      در اين جلسه كه با حضور رياست دانشگاه، معاون فرهنگي دانشجويي، مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري و مديران روابط عمومي دانشگاههاي منطقه يك كشور، نمايندگان روابط عمومي هاي شمال، جنوب، و مركز استان برگزار شد. دكتر آقازاده رئيس دانشگاه علوم پزشكي اروميه ضمن گراميداشت ياد شهداي 16 آذر و شهداي دانشگاهها كه در شكل گيري انقلاب نقش مهمي داشتند گفت: در نگرش من روابط عمومي يك نقش تخصصي است كه در سازمان همراه با مديريت است نه در بالا و نه در پايين.
      وي افزود: روابط عمومي بايد يك انسان كامل باشد نه بعنوان يگ گوش يا زبان و دست... چرا كه تمام ارگانها بدن بدون مغز و تفكر جايگاهي نخواهد داشت و اين تفكر و شعور بايد توام با اخلاقيات باشد.
      رئيس دانشگاه با تاكيد بر اين موضوع كه روابط عمومي در يك سازمان صرفا بعنوان يك ابزار نيست خاطر نشان كرد: روابط عمومي ها همكار و هميار مديريت و بعنوان اتاق فكر مديريت هستند كه بايد با ارائه طرح ها و ايده ها ي نو بر اساس مشكلات مردم و سازمان مديريت سازمان را ياري كنند و بر اين اساس است كه ما بايد براي روابط عمومي ها هزينه و سرمايه گذاري كنيم چرا كه اين سرمايه گذاري در واقع براي خود سازمان محسوب خواهد شد.
       دكتر آقازاده با تاكيد بر اخلاق مداري در روابط عمومي ها گفت: روابط عمومي ها بايد بدون كوچكترين سياه نمايي و بزرگ نمايي واقعيتها را به مديريت تشكيلات انتقال دهند تا مدير نيز بر اين اساس تصميم بگيرد، روابط عمومي بايد با تعامل و اعتماد را بين مسئولين ايجاد كند تا مردم هم هميار و همراه با مديريت باشند.
      رياست دانشگاه علوم پزشكي اضافه نمود: سلامتي امري است كه تمامي ارگانها و سازمانها در قبال آن مسئولند و روابط عمومي پل ارتباطي است كه ارتباط بين مديريت، مردم و سازمان را شكل مي دهد تا سازمان بتواند در انجام رسالتهاي خود موفق باشد و براي موفقيت در اين امر ضروري است كه روابط عمومي ها از نيروي انساني خبره و متخصص استفاده نمايند تا بتوانند رسالت خود را در جامعه بنحو احسن انجام دهند.

       وي در پايان ضمن تشكر از حضور مديران روابط عمومي دانشگاهها منطقه يك كشور اظهار اميدواري كرد كه با ارائه نقطه نظرات خود اين دانشگاه را در رفع كاستي ها ياري كنند

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.61562705039978 seconds.
memoryUsage : 6807Kb