جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بازديد استاندار لرستان از بيمارستان فارابي اليگودرز
      كد خبر: 7053
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
      تعداد بازديد: 470

      بازديد استاندار لرستان از بيمارستان فارابي اليگودرز(دوشنبه 17 فروردين ماه 1394)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساي وبدا لرستان- در هفدهمين روز از سال نو،مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان در راس هياتي متشكل از معاونين خود و برخي از مديران اجرايي استان و به اتفاق دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان از بيمارستان در دست احداث فارابي اليگودرز بازديد كرد.
      در اين برنامه كه عصر يكشنبه هفدهم فروردين ماه صورت پذيرفت استاندار لرستان از قسمت هاي مختلف بيمارستان 96 تختخوابي فارابي اليگودرز كه به جايگزيني بيمارستان امام جعفر صادق(ع) اين شهرستان احداث گرديده و در حال حاضراز پيشرفت فيزيكي 98 درصدي برخوردار است بازديد كرده و در جريان روند احداث اين بيمارستان قرار گرفت.
      گفتني است كلنگ احداث اين بيمارستان 20 سال پيش به زمين زده شد و پس از اجراي فوندانسيون روند اجراي آن متوقف گرديد و سپس از 5 سال پيش مجددا با تزريق  اعتبارات لازم ، روند ساخت آن مجدداً فعال شد و هم اكنون با برخورداري از 98 درصد پيشرفت فيزيكي در شرف افتتاح و بهره برداري مي باشد.
      شايان ذكر اينكه در اين بازديد استاندار لرستان و معاون عمراني ايشان ازكيفيت ساخت اين بيمارستان ابراز نارضايتي كرده و دستورات لازم در جهت رفع اشكالات آن را صادر كردند.
      دكتر ساكي نيز در اين بازديد اشكالاتي همچون نامناسب بودن نماي بيروني،ناكافي بودن فضاي اورژانس،فقدان فضاي سبز ،فقدان بخش هاي اساسي همچون سوختگي ، CT SCAN و ... را از ايرادات عمده ي اين بيمارستان برشمرد و از استاندار لرستان تقاضا كرد كه قبل از بهره برداري، اين ايرادات توسط مجري پروژه رفع گردند تا مردم اليگودرز پس از سالها انتظار بتوانند بدون هر گونه مشكلي از خدمات آن بهره مند گردند و دانشگاه نيز با مشكلات ناخواسته نيز دچار نشود.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.99083805084229 seconds.
memoryUsage : 6930Kb