يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بسيجي خود بايد الگو باشد تا سرمشق ديگران قرار گيرد
      كد خبر: 7079
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
      تعداد بازديد: 473
      سردار كشكولي فرمانده سپاه در نشست هم انديشي با مسئولين صالحين،مجامع،شوراها و كانون هاي بسيج جامعه پزشكي استان:

      بسيجي خود بايد الگو باشد تا سرمشق ديگران قرار گيرد(دوشنبه 25 فروردين ماه 1394)

      هوشنگ بادپي مديرپايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا لرستان- سردار مرتضي كشكولي فرمانده سپاه لرستان در نشست هم انديشي با مسئولين صالحين،مجامع ،شوراها و كانونهاي بسيج جامعه پزشكي لرستان، ولايت مداري را كليدي ترين بحث در نظام مقدس اسلامي برشمرد و عنوان كرد: بسيجي بايد با ولايت مداري، خود الگو باشد تا بتواند سرمشق ديگران قرار گيرد.

      سردار كشكولي در اين نشست ارزشمند كه به همت بسيج جامعه پزشكي و با حضور مسئولين حلقه هاي صالحين،مجامع، شوراها و كانونهاي مختلف بسيج جامعه پزشكي سرتاسر استان، صبح امروز سه شنبه بيست و پنجم فروردين ماه در حوزه فرماندهي سپاه حضرت ابوالفضل برگزار شد ضمن ابراز خرسندي و استقبال از برگزاري نشست ها ي هم انديشي و هم افزايي اظهار داشت: ولايت مداري كليدي ترين بحث در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كه فلسفه وجودي آن تا ابد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است مي باشد.

      فرمانده سپاه لرستان در جمع بسيجيان  دانشگاه علوم پزشكي بيان داشت: نظام جمهوري اسلامي براي اقامه عدالت و مبارزه با ظلم در سرتاسر جهان برپا شده .

      سردار كشكولي منشاء فتنه 88 را اشكال در ولايت پذيري برشمرد و عنوان كرد:اگر افراد ولايت فقيه و رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند هيچگاه به بي راهه نرفته و دچار انحراف نمي شوند.

      فرمانده سپاه لرستان گفت:ريشه و مباني انقلاب اسلامي ولايت پذيري و اتكاء به  ولايت است و بر همين اساس است كه امروز انقلاب اسلامي مرزهاي ايران را درنورديده و به سرتاسر گيتي صادر شده و امروز مشكل استكبار همين مطلب است كه به صورت هاي مختلف تلاش مي كنند كه جلوي نفوذ اين ايدئولوژي مستحكم را بگيرند و آنچه كه امروز در دنيا دلربايي كرده و در دنياسيرمي كند، انقلاب اسلامي است.

      سردار كشكولي خطاب به بسيجيان گفت: بسيج و بسيجي بايد با آراستن خود به مكارم و سجاياي اخلاق اسلامي و تبديل شدن به الگو، به دنبال تغيير رفتارهاي غلط در جامعه  باشد و اين مهم با فعاليت هاي اثر گذار كه منجر به تغيير رفتار گردد ميسراست و در دنياي پيچيده كنوني كه انقلاب اسلامي دنيا رادر بر گرفته بسيج و سپاه بايد، نقش واقعي خود را ايفا كرده و با تغيير سبك زندگي، خود به الگويي موفق تبديل شده تا بتواند سرمشق ديگران قرار گيرد

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543318 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.0376389026642 seconds.
memoryUsage : 7044Kb