جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • خرم آباد به همت حاجيه خانم كدخدائي نيكوكار لرستاني صاحب اولين مركز بيماري هاي خاص خواهد شد.
      كد خبر: 7158
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
      تعداد بازديد: 876
      دكتر دلفان رئيس مجمع خيرين لرستان:

      خرم آباد به همت حاجيه خانم كدخدائي نيكوكار لرستاني صاحب اولين مركز بيماري هاي خاص خواهد شد.( شنبه 19 ارديبهشت ماه94)

      هوشنگ بادپي مدير پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان: دكتر بهرام دلفان رئيس مجمع خيرين سلامت لرستان و معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي از احداث اولين مركز بيماري هاي خاص با مشاركت خير سلامت و دانشگاه علوم پزشكي خبرداد.

      رئيس مجمع خيرين لرستان در اين خصوص اظهار داشت: نيكوكاران سلامت كه با اقدامات خير  و خداپسندانه خود تا كنون منشأ خدمات ارزشمندي در حوزه سلامت استان بوده اند اين بار نيز با اقدام سخاوتمندانه حاجيه خانم كدخدائي، مادر گرانقدر استاد فرزانه، دكتر حميدرضا كدخدائي فوق تخصص جراحي توراكس با اختصاص ده ميليارد ريال كمك مالي، زمينه ي احداث اولين مركز بيماريهاي خاص در لرستان را مهيا نمودند.

      دكتر دلفان گفت: اين مركز كه يكي از نيازهاي ضروري استان براي ارائه خدمات تخصصي به بيماران خاص مي باشد در زميني به مساحت 500 مترمربع و زيربنايي به متراژ 2500 مترمربع،در پنج طبقه با احتساب پاركينگ احداث خواهد شد و گلنگ احداث آن تا عيد مبعث پيامبر رحمت و مهرباني بر زمين زده خواهد شد.

      رئيس مجمع خيرين لرستان همچنين اظهار داشت: با كمك خيرخواهانه مهندس محمد خدامي عضو مجمع خيرين سلامت لرستان و رئيس كميته فني اين مجمع، مسائل فني آن شامل نقشه، نظارت و اجرا صورت خواهد گرفت.

      دكتر دلفان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: هزينه اجراي اين پروژه 20 ميليارد ريال برآورد شده است كه ده ميليارد ريال آن توسط حاجيه خانم كدخدائي نيكوكار با اصالت خرم آبادي تامين شده است و مابقي هزينه كه ده ميليارد ريال است نيز توسط دانشگاه تامين شده ضمن اينكه زمين محل اجرا نيز مربوط به اراضي تملكي دانشگاه در جنب بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد است و اين پروژه در مدت 18 ماه از زمان كلنگ زني كه اوائل هفته آينده و مقارن با عيد مبعث رسول الله (ص) است اجرا و احداث خواهد شد.

      گفتني است قرار است در طبقه اول و دوم اين ساختمان بخش هاي دياليز و در طبقات سوم و چهارم نيز بخشهاي هموفيلي و تالاسمي و MS دائر گردد و با رايزني هاي موثري كه بعمل آمده قرار است تجهيزات مورد نياز اين بخشها كه به بيش از 20 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد توسط انجمن بيماران خاص كشور و ديگر تشكلهاي مردم نهاد حوزه سلامت تامين گردد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.79344201087952 seconds.
memoryUsage : 6933Kb