پنج شنبه،30 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرپرست جديد بيمارستان امام رضا(ع) خرم آباد معرفي شد
      كد خبر: 7210
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
      تعداد بازديد: 816

      سرپرست جديد بيمارستان امام رضا(ع) خرم آباد معرفي شد( چهارشنبه 7 خرداد ماه 94)

      پايگاه خبري واطلاع رساني وبدا در استان لرستان : آئين تكريم و معارفه سرپرست بيمارستان امام رضا(ع) خرم آباد با حضور دكتر سياوش بيرانوند معاون  درمان دانشگاه، دكتر نظري و جمعي از پرسنل اين بيمارستان روز سه شنبه 5 خرداد ماه 94 برگزار گرديد و در اين آئين دكتر عباس پزشكي به عنوان سرپرست جديد بيمارستان معرفي و از خدمات ارزشمند دكتر غفارعلي محمودي تجليل به عمل آمد .

      دكتر سياوش بيرانوند معاون درمان دانشگاه با تبريك اعياد شعبانيه و تجليل از خدمات دكتر محمودي گفت: هر پزشك، خصوصا" يك پزشك متخصص هميشه متعهد است و نسبت به مسئوليتي كه دارد با تمام توان به بيماران خود كمك مي كند . وي در ادامه سخنانش اظهار داشت: بيمارستان اعصاب و روان با همه ي كاستي هايي كه داشت اگر دكتر محمودي نبود شايد اين بيمارستان وضعيتش به گونه اي كه الان هست نبود، و انصافا" خدمات شايان ذكري در اين مدت صورت گرفته است و با توجه به اعتبار بخشي و نهايتا" طرح تحول نظام سلامت موقعيت بيمارستان در وضعيت مناسبي قرار دارد و اميدواريم با احداث بيمارستان جديد شاهد ارائه خدمات مطلوبتري به مردم شريف استان باشيم.

      در ادامه اين آئين دكتر غفارعلي محمودي با اشاره به خدمات همكارانش در بيمارستان امام رضا(ع) گفت: طي اين مدت كه بنده مسئوليت بيمارستان را داشتم ، الحمدالله هيچ مشكل خاصي وجود نداشته است و تعهدات سازماني بسيار خوبي در بين همكاران هست و در ارتباط با بيمه ها نيز هيچ گونه كسوراتي نداشته ايم فقط يك مورد شكايت از نحوه رفتار و عملكرد همكاران بيمارستاني وجود داشت كه مورد خاصي نبود. وي گفت: اين بيمارستان با 70 نفر پرسنل و 47 تخت فعال به ارائه خدمات مي پردازد و اميدوارم با تسريع در ساخت بيمارستان جديد شاهد ارائه خدمات مطلوب تري در شان مردم شريف استان لرستان باشيم. وي در پايان سخنانش از دكتر پزشكي كه قبول زحمت نموده و به درخواست رياست دانشگاه، مبني بر پذيرش سرپرستي بيمارستان  تشكر نمود در ادامه اين آيين دكتر عباس پزشكي بيان داشت : اميدوارم كه با كمك خداوند متعال بتوانيم، مسئوليتي را كه بر عهده ام گذاشته اند به نحو احسن انجام بدهم و انتظارات رياست و معاونت درمان دانشگاه را برآورده كنم.

      در پايان اين آيين از خدمات ارزنده دكتر محمودي با اهداء لوح سپاس از طرف رياست دانشگاه تقدير و تشكر بعمل آمد و حكم سرپرستي دكتر پزشكي به وي ابلاغ گرديد. گفتني است دكتر عباس پزشكي متولد 1358 تبريز مي باشد كه پزشك عمومي خود را از دانشگاه  گيلان و مدرك تخصص روانپزشكي را نيز از دانشگاه اهواز اخذ نموده و هم اكنون به عنوان پزشك متخصص مناطق محروم در استان لرستان انجام وظيفه مي نمايند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543308 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.55001783370972 seconds.
memoryUsage : 7995Kb