جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرپرست جديدمعاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان معرفي شد
      كد خبر: 7247
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      تعداد بازديد: 1623

      سرپرست جديدمعاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان معرفي شد(يكشنبه 17 خرداد ماه 1394)

      طي آئيني كه با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد، دكتر پيمان آستركي بعنوان سرپرست جديد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان معرفي و از خدمات دكتر سياوش بيرانوند تجليل شد.

      حجت الاسلام مراديان مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در اين آئين كه عصرشنبه شانزدهم خرداد ماه برگزار گرديد گفت:پستها و مناصب،اعتباري و گذرا هستند و آنچه ماندگار است عمل به تكليف و خدمت به مردم است كه مورد رضايت خداوند متعال قرار گيرد و اين جايگاهها به راحتي تغييرمي كنند ونبايد به پست هاي گذرا دل بست كه اميدوارم همواره خدا را در همه حال بياد داشته باشيم و خداي متعال هم توفيق عمل به دستوراتش را به همه عنايت فرمايد.

      در ادامه دكترساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز با اشاره به خلقت انسان و استناد به آياتي از كلام وحي گفت: تغيير يكي از الزامات خلقت انسان بوده و بشر بر اساس فطرتش بطور دائم و مرتب در حال تغيير و دگرگوني است واين تغير مدام در سير تكاملي انسان از بدو تولد تا پايان عمر بخوبي مشهود است ولي آنچه مهم است اخلاص عمل و توفيق ثبت كار نيك در پرونده اعمال  است كه انسان را ماندگار و جاودانه ميكند.

      رئيس دانشگاه به سجاياي اخلاقي دكتر بيرانوند و تلاش ارزشمند ايشان در طول چندين سال خدمت صادقانه به مردم اشاره كرد و گفت :دكتر بيرانوند انصافا يكي از مديران جوان و ارزشمند دانشگاه در عرصه خدمت بي ريا و صادقانه به مردم است كه در اين راه تلاشهاي زيادي كرده ومنشا خدمات ارزنده اي بوده است.

      دكترسياوش بيرانوندمعاون سابق درمان دانشگاه نيزدر پايان اين مراسم،قبول مسئوليت را نوعي ايثاروازخودگذشتگي عنوان كردو گفت:افتخار خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سعادت و فرصت مغتنمي است كه نصيب هركسي نخواهد شد اماخدمتگزاران نظام بايد بدانندهرچه درمسير خدمت تلاش نمايند در قياس با ايثار شهدا،جانبازان،آزادگان وخانواده هاي مكرم آنها هيچ كاري انجام نداده اندچراكه اقتدار،آسايش و امنيت امروزايران اسلامي مديون خون شهدا و ايثار ايثارگران است.

      دكتر بيرانوندهمكاري با رياست دانشگاه  را بسيار ارزنده تلقي كرده و ازحسن اعتماد ايشان در تداوم خدمت در مسند معاونت درمان طي دو سال گذشته تقديركرد .

      شايان ذكر اينكه در پايان اين مراسم با تقديم لوح سپاس از خدمات قريب به شش ساله دكتر بيرانوند تجليل بعمل آمد و ابلاغ دكتر پيمان آستركي با حفظ سمت مديريت حراست دانشگاه به ايشان تقديم شد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.60063290596008 seconds.
memoryUsage : 6940Kb