جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • شفاف سازي اولين گام اجراي عدالت است
      كد خبر: 7311
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
      تعداد بازديد: 527
      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان:

      شفاف سازي اولين گام اجراي عدالت است(چهارشنبه 3 خرداد ماه 94)

      اولين نشست ستاد اجرايي برنامه تحول نظام سلامت در سال جديد به رياست دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان و با حضور ديگر اعضاء اين ستاد امروز چهارشنبه 3 تيرماه 94 در سالن اجتماعات حوزه رياست برگزار شد.

      در اين نشست دكتر ساكي با اشاره به ديدگاه هاي مختلف مديران، پرسنل و مردم از برنامه تحول نظام سلامت گفت: طرح سوالات و بيان مسأله در فرم رضايتمندي مردم از برنامه تحول نظام سلامت بايد به گونه اي باشد كه ما را در سطح كلان به خواسته هايمان برساند، اقدامي كه مي شود يك نتيجه گيري منطقي و اصولي از آن استخراج كرد.

      وي در ادامه گفت: بايد بين احساس و انجام كار فاصله اي وجود داشته باشد تا در حيطه هاي مختلف كاري  نظرات و ديدگاه هاي ديگران قابل بررسي و اعتنا بوده ونتيجه كار از روايي و پايايي خوبي برخوردارباشد. بنابراين بايد عوامل مخدوش كننده را شناخت و خارج از آن ها ارزيابي صورت گيرد تا تك تك شاخص هاي بهداشتي و درماني شناسايي شده و مورد ارزيابي كلي و اصولي قرار گيرند و از آنجايي كه نوع نگاه ها ، نگرش ها و وضعيت هاي افراد در اين ارزيابي عملكرد تاثير گذار است لذا بايد بسترهاي لازم فراهم شود تا مشكلي به وجود نيايد.

      دكتر ساكي شفاف سازي را اولين گام در اجراي عدالت دانست و گفت: به كمك سامانه قاصدك مي توان تا حدودي آن را محقق نمود البته بايد ديدگاه هاي مديريتي را نيز در آن گنجاند . وي در پايان سخنانش بيان داشت : آنچه مسلم است نوع شاخص هايي است كه ما داريم و با بررسي آنها، وضعيت دانشگاه نسبت به ديگر دانشگاه هاي كشور مشخص مي شود و با اين فرآيندي هاي كاري است كه ما مي توانيم به جايگاهي كه مد نظرمان است ، برسيم . وي گفت: ما بايد خودمان مشكلاتمان را شناسايي كرده و نسبت به رفع آنها اقدام نمائيم و اين كار بهتر است ، منطقي نيست منتظر بمانيم تا ديگران مشكلات حوزه بهداشت و درمان را به ما گوشزد كنند.

      در اين پايان نشست ،گزارشي اجمالي از نحوه اجراي برنامه تحول نظام سلامت و چگونگي پرداخت هاي اضافه كاري و كارانه پرسنل براساس دستورالعمل وزارتي ارائه شد و اعضاي ستاد ديدگاه هاي خود را بيان كردند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543326 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.51971411705017 seconds.
memoryUsage : 6931Kb