شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • حل مسائل جامعه خدوم پرستاري و توجه به مطالبات بحق آنها امري ضروري است كه بايد با همدلي و همزباني در فضايي برادرانه پيگيري شود.
      كد خبر: 7378
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      تعداد بازديد: 681
      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در نشست هم انديشي هيأت مديره هاي سازمان نظام پرستاري لرستان:

      حل مسائل جامعه خدوم پرستاري و توجه به مطالبات بحق آنها امري ضروري است كه بايد با همدلي و همزباني در فضايي برادرانه پيگيري شود.(چهارشنبه 24 تيرماه 1394)

      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در نخستين نشست هم انديشي با منتخبين چهارمين دوره سازمان نظام پرستاري در لرستان با اشاره به ارزش والاي كار پرستاري در خدمت به بيماران گفت: پرستاري از بيمار يكي از مشاغلي است كه از ارزش و جايگاه بسيار رفيعي برخوردار است و قدر،منزلت و وزن اين خدمت معنوي به هيچ وجه با معيارهاي مادي قابل سنجش نيست و پرستاران بايد به اين جايگاه خود افتخار نمايند.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي با اشاره به پيشرفت هاي چشمگير جامعه پرستاري در ايران و تسهيل و تسريع در روند بيان مطالبات پرستاران گفت: به لطف خداوند و به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران امروز به راحتي نداي صنف پرستاران به مسئولين و قانونگذاران مي رسد و اين امر مبارك، بسيار مهم و در خور توجهي است.
      دكتر ساكي گفت: ارزش كار پرستاري كه كاري انساني و الهي است بسيار بالاست و اين ارزش نبايد تحت تاثير عوامل جانبي قرار گيرد چرا كه نوع ديدگاه ها ،افكار و رفتار پرستاران و ساير اعضاي تيم درمان به طرز شگرفي بر روند پيشرفت درمان بيماران بسيار تاثيرگذار است.
      دكتر ساكي گريزي هم به برنامه تحول نظام سلامت زد و گفت: طرح تحول نظام سلامت با وجود كاستي هايي كه دارد بركات فراواني را براي مردم بدنبال داشته است و ايرادات آن و ديگر طرح هايي همچون طرح قاصدك بايد با همدلي و همزباني رفع گردد.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خصوص مطالبات پرستاران نيز گفت: در پرداخت ها بايد عادلانه رفتار كرد و از حق و حقوق پرستاران و ديگر اقشار و اعضاي تيم درمان دفاع كرد و در اين راستا  خود را موظف به دفاع از حقوق و مطالبات بحق جامعه پرستاري استان مي دانيم كه بايد با تفاهم و گفتگو و به دور از حاشيه سازي هاي بي مورد در فضايي دوستانه و برادرانه اين مطالبات مطرح و حل و فصل شوند و دراين مسير نهايت تلاش خود را بكار خواهيم بست تا در كشاكش اين مسائل بيماران كه اصل ماجرا هستند قرباني نشوند.
      دكتر ساكي گفت: همه ما بر يك كشتي سوار هستيم و بايد مطالبات معقولانه را در فضايي صميمي و با حس برادرانه پيگيري نماييم.
      گفتني است در اين نشست صميمي كه معاونين درمان،توسعه مديريت و غذا و داروي دانشگاه و مديران بازرسي و روابط عمومي دانشگاه حضور داشتند و اعضاي هيات مديره جديد سازمان نظام پرستاري خرم آباد، بروجرد،دورود و ازنا، اليگودرز و سلسله و دلفان به بيان ديدگاه ها،مسائل و مطالبات جامعه پرستاري پرداختند و در خاتمه هم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا روزه خود را با حضور رياست دانشگاه افطار كردند.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.59760713577271 seconds.
memoryUsage : 6941Kb