شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بيست و هشتمين نشست ستاد اجرايي برنامه تحول نظام سلامت در استان لرستان برگزار شد
      كد خبر: 7385
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      تعداد بازديد: 555

      بيست و هشتمين نشست ستاد اجرايي برنامه تحول نظام سلامت در استان لرستان برگزار شد(چهارشنبه 24 تيرماه 1394)


      بيست و هشتمين نشست ستاد اجرايي برنامه تحول نظام سلامت استان به رياست دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان و ديگر اعضاي ستاد اجرايي امروز چهارشنبه 24 تيرماه 94 در حوزه رياست دانشگاه برگزار شد.
      در اين نشست دكتر ساكي با اشاره به فعاليت هاي خوب برنامه تحول نظام سلامت و بسته هاي آن گفت:در اولين اقدام نياز است كه فيدبك هاي محيطي و اطلاعات اوليه در حيطه كاري و محيط هاي بيمارستاني استان بدست آيد تانتيجه درستي از وضعيت برنامه تحول نظام سلامت حاصل شود و اقدامات صورت گرفته در بسته هاي مختلف برنامه سلامت مد نظر قرار گيرد و جزء بيلان كاري شبكه ها به حساب بيايد.
      وي در ادامه سخنانش گفت: نياز است بازرسي ها و نظارت هايتان را بيشتر كنيد و بسته تشويق و تنبيه نيز مد نظرتان باشدتا در اسرع وقت نسبت به رفع مشكلات موجود خصوصا زايمان طبيعي و كاهش شاخص مرگ و مير مادران باردار و اطفال اقدام شود و توسط يك تيم منسجم و علمي وضعيت زايمان ها خصوصا سزارين را بررسي كنيد و با تدبير مناسب و انجام كارهاي فرهنگي و تبليغاتي خوب،بيس كار را بالا ببريد تا مادران باردار به سمت زايمان طبيعي تشويق شوند و تعداد سزارين ها در استان كاهش يابد.
      در ادامه اين نشست گزارشي از بسته ترويج زايمان طبيعي برنامه يكساله تحول نظام سلامت در مقايسه با سال92 ارائه شد.
      در اين گزارش نسبت سزارين در بيمارستان هاي خصوصي و تامين اجتماعي نسبت به بيمارستان هاي دانشگاهي از رشد بالاتري برخوردار بودند كه نيازمند مداخله و بررسي مسئولان دانشگاه مي باشد.
      گفتني است زايمان طبيعي از نظر تعداد در بيمارستان هاي دولتي با رشد 18 درصدي طي برنامه يكساله تحول نظام از 15 ارديبهشت ماه93 تا15 اديبهشت ماه 94 در مقايسه با سال92 برخوردار بوده است. بطوريكه در اين مدت بالغ بر 15 هزار زايمان طبيعي در مراكز درماني دانشگاه در سطح استان انجام شده است.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.53601503372192 seconds.
memoryUsage : 6811Kb