شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • با ابلاغ وزير بهداشت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان منصوب شد
      كد خبر: 7423
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      تعداد بازديد: 801

      با ابلاغ وزير بهداشت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان منصوب شد( چهارشنبه 7 مرداد ماه 94)

      با ابلاغ دكتر سيدحسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ، دكتر كورش ساكي بعنوان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان منصوب شد.

      در پي تفويض صلاحيت انتخاب روساي دانشگاه ها و موسسات آموزشي عالي كشور به كميته منتخب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و پيرو تصميات نشست كميته مذكور در خرداد ماه 94 ، صدور حكم ابلاغ رياست دكتر ساكي تائيد و متعاقب آن نيز ابلاغ ايشان توسط مقام عالي وزارت بهداشت صادر شد.

      در بخشي از اين ابلاغ كه روز گذشته، ششم مرداد ماه 94 خطاب به دكتر ساكي توسط وزير بهداشت صادر شد آمده است: به موجب اين ابلاغ به عنوان رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني لرستان منصوب مي شويد تا به ياري خداوند متعال و رعايت جوانب قانوني نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائيد.

      اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظائف با رعايت قانون مداري ، اعتدال گرائي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق و سرافراز باشيد.

      گفتني است پيش از اين ابلاغ سرپرستي دكتر ساكي در بيست و يكم اسفند ماه 92 توسط وزير بهداشت صادر شده بود و رياست ايشان نيز در خرداد ماه 94 توسط كميته منتخب شوراي انقلاب فرهنگي تائيد شده بود.

      روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به نمايندگي از خيل عظيم جامعه پزشكي استان انتصاب بحق و شايسته جناب آقاي دكتر ساكي بعنوان رئيس دانشگاه و قائم مقام وزير بهداشت در استان را به ايشان كه يكي از مفاخر جامعه پزشكي كشور و استان هستند صميمانه تبريك گفته و در سال همدلي و همزباني دولت و ملت موفقيت ايشان و تيم مديريتي همراه وي را از درگاه خداوند منان خواستار است.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.47640299797058 seconds.
memoryUsage : 7989Kb