پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • كسب مرتبه علمي استادي براي دومين بار در دانشگاه علوم پزشكي لرستان توسط دكتر بهرام دلفان
      كد خبر: 7797
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
      تعداد بازديد: 436

      كسب مرتبه علمي استادي براي دومين بار در دانشگاه علوم پزشكي لرستان توسط دكتر بهرام دلفان( سه شنبه 21 مهرماه 94)

      دكتر بهرام دلفان عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به عنوان دومين نفر از جمع اعضاي هيات علمي اين دانشگاه به مرتبه علمي استادي ارتقاء يافت.

      گفتني است براساس ارزيابي انجام شده از طرف هيأت مميزه مركزي كشور كه در اوايل مهرماه سالجاري انجام شد، دكتر بهرام دلفان دانشيار داروسازي دانشگاه با كسب 94/202 امتياز از رتبه دانشياري به مرتبه علمي استادي ارتقاء يافت.

      شايان ذكر اينكه دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان ،كسب اين مرتبه ارزشمند علمي را به دكتر دلفان و ديگر اعضاي فرهيخته هيات علمي دانشگاه تبريك گفته و اظهار داشتند: نظر به اينكه جنابعالي در سايه تلاش خويش و با عنايت به ارزيابي انجام شده از سوي هيأت مميزه مركزي در جلسه مورخ 8/7/94 به مرتبه علمي استادي ارتقاء يافته ايد‏ بدين وسيله اين ارتقاء شايسته را شادباش گفته و موفقيت جنابعالي را در دستيابي به مراتب علمي بالاتر و نيز بهره مندي از آن در راه نيل به آرمان هاي دانشگاه و ميهن اسلامي از خداوند سبحان مسئلت مي نمايم. اميد است به حول قوه الهي و همت والاي متخصصان و محققان متعهد ، همواره شاهد اعتلاي امر آموزش ، پژوهش، بهداشت و درمان ميهن عزيزمان باشيم.

      روابط عمومي دانشگاه نيز به نمايندگي از خيل عظيم جامعه پزشكي و دانشگاهيان علوم پزشكي لرستان اين موفقيت ارزنده و كسب عنوان دومين استاد دانشگاه علوم پزشكي لرستان را به جناب آقاي دكتر بهرام دلفان، صميمانه تبريك و تهنيت عرض نموده و اميد است كه ساير اساتيد ارزشمند دانشگاه نيز با ارتقاء مراتب علمي خود زمينه ي اعتلاي علوم پزشكي و توسعه همه جانبه حوزه سلامت استان را فراهم نمايند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.8851368427277 seconds.
memoryUsage : 6926Kb