يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ديدار معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي با امام جمعه و فرماندار بروجرد
      كد خبر: 8049
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
      تعداد بازديد: 480

      ديدار معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي با امام جمعه و فرماندار بروجرد(چهارشنبه 04 آذرماه 1394)

      در ادامه سلسله نشست هاي هم انديشي و هم افزايي با مسئولين اجرايي استان و با هدف تقويت همكاري هاي بين بخشي نشست دكتر محمد علي دريك معاون بهداشتي دانشگاه با حجت الاسلام ترابي امام جمعه و پور قاسميان فرماندار بروجرد برگزار و مسائل،برنامه ها و پروژههاي بهداشتي اين شهرستان بررسي گرديد.
      حجت الاسلام والمسلمين ترابي در اين نشست كه صبح سه شنبه سوم آذر ماه برگزار شد ،طرح تحول نظام سلامت و دست آوردهاي آن را از برنامه هاي موفق دولت تدبير و اميد دانست . ايشان ضمن قدر داني از رياست و پرسنل دانشگاه و شبكه بهداشت شهرستان بروجرد، تسريع در تجهيز و تكميل پروژه هاي بهداشتي درماني بخصوص مركز سلامت اشترينان را از مطالبات مردم اين شهرستان عنوان كرد.
      مهندس پورقاسميان نيز ضمن تقدير از رئيس دانشگاه علوم پزشكي و معاونين ايشان خواستار ادامه روند تحول نظام سلامت و تسريع در تجهيز بيمارستان آيت ا... بروجردي شد.
      در ادامه اين نشست دكتر دريك معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي از رهنمودهاي حجت الاسلام والمسلمين ترابي امام جمعه و مهندس پور قاسميان فرماندار بروجرد و حمايت ايشان از برنامه هاي بهداشتي درماني قدرداني نموده و با بيان اينكه حقوق حقه مردم استان در زمينه سلامت از وظايف سازماني و شرعي دانشگاه بوده و رفع مشكلات و چالش هاي سلامت مردم سرلوحه فعاليت ها و برنامه هاي رياست و هئيت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي قراردارد افزود، اجراي طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، اجراي طرح مراكز سلامت حاشيه شهرها و شهرهاي بين 20 تا 50 هزار نفر،تكميل و تجهيز مراكز سلامت و توجه به دسترسي مردم مناطق محروم شهرستان به خدمات مناسب سلامت در كمترين زمان ممكن را از برنامه هاي در دست اقدام دانشگاه علوم پزشكي لرستان عنوان كرد.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.0863149166107 seconds.
memoryUsage : 6926Kb