جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • صدور مجوز موافقت قطعي دانشكده دندانپزشكي خرم آباد، ره آورد سفر و عيدانه وزير بهداشت به لرستان در آستانه سال 95
      كد خبر: 8691
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
      تعداد بازديد: 384

      صدور مجوز موافقت قطعي دانشكده دندانپزشكي خرم آباد، ره آورد سفر و عيدانه وزير بهداشت به لرستان در آستانه سال 95

      با عنايات دكتر سيدحسن قاضي زاده هاشمي مقام عالي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، مجوز موافقت قطعي دانشكده دندانپزشكي خرم آباد صادر شد.

      دكتر ساكي در اين خصوص گفت: با عنايت به اينكه مقام عالي وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم و كمتر توسعه يافته و تحقق شعار محوري عدالت در سلامت اهتمام خاصي دارند، با صدور مجوز موافقت قطعي دانشكده دندانپزشكي خرم آباد ، مردم شريف و قدرشناس لرستان را مورد تفقد خويش قرار داده و عيدانه ارزشمندي را به مردم فهيم اين خطه تقديم كردند.

      دكتر ساكي ضمن تقدير از توجهات وزير بهداشت به سفر پرخير و بركت ايشان در اوائل بهمن ماه سالجاري و بازديد و افتتاح دانشكده دندانپزشكي در اين سفر اشاره كرد و گفت: در مراسم افتتاح اين دانشكده و با توجه به اقدامات خوبي كه در زمينه توسعه آموزش در حوزه پزشكي صورت گرفته بود و مورد رضايت و خرسندي مقام عالي وزارت بهداشت نيز قرار گرفت، ايشان قول مساعد دادند كه در كمترين زمان ممكن مجوز موقت دانشكده دندانپزشكي خرم آباد را به دائم تبديل نمايند كه اين مهم در آستانه حلول سال نو تحقق پيدا كرد.

      دكتر ساكي در ارتباط با اين گام بلند و اساسي در حوزه آموزش پزشكي كه ارتقاء سلامت در لرستان را بدنبال خواهد داشت از تمامي تلاشگران و دست اندركاران اين رخداد فرخنده و مبارك بويژه آقايان دكتر لاريجاني معاون آموزشي وزير بهداشت، دكتر خالق نژاد طبري دبير شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي، دكتر سعيد عسگري دبير شوراي آموزش دندانپزشكي خرم آباد و همچنين مساعدت هاي در خور تحسين اعضاي هيأت امنا و اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه تقدير و تشكر كرد.

      گفتني است دانشكده دندانپزشكي خرم آباد تا كنون چهاردوره دانشجوي دكتراي دندانپزشكي پذيرش نموده و به لطف خداوند بخشهاي تخصصي آن تكميل و راه اندازي شده است و مقام عالي وزارت بهداشت در سفر به لرستان «خطاب به دبير شوراي آموزش دندانپزشكي و تخصصي فرموده بودند. « جهت صدور مجوز قطعي لطفا" اقدام شود. اينجانب بازديد كردم كار بسيار ارزشمندي شده است و همكاران علاقمندي دارد»

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.2939658164978 seconds.
memoryUsage : 6805Kb