جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • شهدا اقيانوس بي كران فضيلت هستند
      كد خبر: 8928
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
      تعداد بازديد: 393
      نماينده ولي فقيه در لرستان:

      شهدا اقيانوس بي كران فضيلت هستند

      حجت الاسلام ميرعمادي در يادواره شهداي مدافع حرم، گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد هادي كجباف و سردار ماشاء الله شمسه كه توسط بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد،گفت: شهدا اقيانوس بي كران فضيلت هستند و با دوشاخصه ي ولايت پذيري و بصيرت خود كه تضمين كننده ي سعادت دنيا و آخرت انسانهاست مسير و راه درست را به ما نشان مي دهند.

      ميرعمادي ادامه داد: شهيد كجباف ، شهيد شمسه و همه شهدا از زن و فرزند و زندگي خود گذشتند وبا عمل به تكليف در برابر داعش و گروه هاي تكفيري مقاومت كردند  تا ما امروز در اينجا آرامش داشته باشيم .وي افزود: امروز ما در برابر جواني كه در برابر داعش قرار گرفت تا من و شما راحت باشيم چه پاسخي داريم. اگر برخلاف شهدا عمل كنيم آيا به شهدا خنجر نزديم؟

      نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: در ذهن بچه هاي مومن، متدين و انقلابي جز خدا چيزي ديگري نيست ،در شهدا هم چيزي جز خدا نبوده است پس بياييم درس بگيريم و لايت مداري خود را ثابت كنيم و پرچمي را كه شهدا برافراشته اند همچنان زنده نگه داريم.

      وي ادامه داد: جبهه شناسي و جريان شناسي شرط داشتن بصيرت است؛ از اين رو اگر جبهه را درست بشناسيم فرق نمي كند كه در داخل وطن مانند اهواز و خارج آن مانند سوريه در مقابل دشمن .

      ميرعمادي گفت: بي بصيرتي موجب مي شود كه دشمن مانند موريانه در دل برخي افراد جا خوش كند و در جامعه نفوذ كندچراكه عدم شناخت جريان ها موجب مي شود كه دشمن به خوبي درك نشود؛ از اين رو در چنين وضعيتي دوست را دشمن و دشمن را دوست تلقي مي كنيم.

      گفتني است در پايان اين مراسم با تقديم تنديس يادواره و هدايائي از خانواده شهداي مدافع حرم حاضر در جلسه و همچنين از دكترساكي رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان،جانباز و آزاده دكتر اميرحسين تروند،جانبازاميد علي پاپي بعنوان پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت تجليل شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.1320049762726 seconds.
memoryUsage : 6931Kb