شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست خبری ریاست دانشگاه با اصحاب رسانه
      كد خبر: 1272
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۲۳
      تعداد بازديد: 550

      نشست خبری ریاست دانشگاه با اصحاب رسانه

      دكتر اردشير شيخ آزادي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان: مصوبات كارگروه توسعه عمران نقطه عطفي در تاريخ علوم پزشكي لرستان است.

       

      دكتر شيخ آزادي در جمع خبرنگاران: آگاهي بخشي و اطلاع رساني خدمت بزرگي است كه باعث ارتقاء بينش و افزايش سطح فرهنگي، شعور و آگاهي مردم مي شود و مسئولين دستگاههاي اجرايي نیز هميشه خود را در برابر چشمان تيز بين رسانه ها مي بينند.

       

       

       

      به گزارش واحد خبر روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان ، اولين نشست مطبوعاتي و خبري رياست جديد دانشگاه علوم پزشكي و اعضاء هيأت رئيسه دانشگاه با اصحاب رسانه در آستانه فرارسيدن عيد نوروز با حضور خبرنگاران مطبوعات محلي، خبر گزاري ها و صدا و سيماي استاني افلاك روز شنبه 22 اسفند 88 در محل سالن اجتماعات شماره يك حوزه رياست دانشگاه برگزار گرديد.

       

      در اين نشست خبري علاوه بر حضور اعضاء هيأت رئيسه دانشگاه، رابطين روابط عمومي دانشگاه در سطح استان نيز حضور داشتند.

       

      در ابتداي اين نشست خبري، مدير روابط عمومي دانشگاه با تشريح اهداف برگزاري اين نشست خبري ضمن تقدير از اصحاب رسانه و همكاري شايسته اي كه در طول سال جاري در انعكاس مطلوب اخبار، اطلاعات و رخدادهاي خبري با دانشگاه علوم پزشكي داشته اند، حضور پررنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه سلامت را فرصتي مغتنم در اعتلا و ارتقاي آگاهي مردم نسبت مسائل بهداشتي و سالم زيستن برشمردند.

       

      ایشان رويكرد مثبت و عنايت خاص رياست و اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه به اهميت و حساسيت آگاهي بخشي و اطلاع رساني را يكی از ويژگيهای بسيار خوب مديريت كلان دانشگاه برشمردند.

       

      مدير روابط عمومي دانشگاه ، تشريح عملكرد دانشگاه در دهه فجر پيروزي انقلاب، اعلام برنامه هاي امداد نوروزي ، اطلاع رسانی برنامه هاي هفته سلامت، تبیین دستاوردهاي كارگروه توسعه عمران استان در حوزه بهداشت و درمان ، پاسخگوئي به پرسش هاي خبرنگاران و اصحاب رسانه ها ، تجليل از مطبوعات و خبرگزاري هائيكه بيشترين اخبار و اطلاعات دانشگاه را منعكس كرده اند و تجليل از رابطين نمونه روابط عمومي دانشگاه در سطح استان را از اهداف اين نشست خبري برشمرند.

       

      ایشان با اشاره به دستور مقام معظم رهبري در حركت به سمت اصلاح الگوي مصرف و تأكيد معظم له در استفاده هرچه بهتر و بيشتر از فضاي مجازي در اطلاع رساني و تبليغ دولت اسلامي ، راه اندازي سايت اطلاع رساني دانشگاه از ابتداي سال 88 را يكي از اقدامات اساسي در اين حوزه برشمردند و افزود انعكاس مطلوب رسانه اي دانشگاه، انتشار اينترنتي نشريه سپيد و افزايش چشمگير پردازش رسانه اي سيماي دانشگاه از بركات اين رويكرد مي باشد.

       

      وي افزود: حضور موفق در نمايشگاه هاي مختلف در سطح كشور و استان، ساخت دو كليپ و يك فيلم كوتاه از عملكرد دانشگاه ، اختصاص نام كاربري و رمز عبور استفاده از پورتال اطلاع رساني سلامت وزارت بهداشت، چاپ دو ويژه نامه و دو كتابچه عملكردي و تهيه مستند كامل صوتي و تصويري از رخدادهاي خبري دانشگاه را از عمده توفیقات حوزه اطلاع رساني دانشگاه برشمردند.

       

      در ادامه اين نشست خبري دكتر اردشير شيخ ازادي رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي اسلام و انقلاب و حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي از حضور پرشور خبرنگاران و اصحاب رسانه ابراز خرسندي نموده و از تلاش هاي بي وقفه خبرنگاران رسانه هاي مختلف بعنوان زبان گوياي مردم تقدير و تشكر نمودند.

       

      دكتر شيخ آزادي آگاهي بخشي و اطلاع رساني اصحاب رسانه در ابعاد مختلف را خدمتي بزرگ و ارزشمند در جهت ارتقاء بينش ، اعتلاي فرهنگ و شعور جامعه دانستند كه زمينه پيشرفت نظام اسلامي را فراهم مي سازد.

       

      رياست دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان ، خبرنگاران را چشم تيز بين جامعه تلقي نمودند كه از طرفي هوشياري و بيداري را به جامعه و مردم كه ولي نعمت مسئولين هستند تزريق مي كنند و از طرف ديگر هم مسئولين را در بوته نقد منصفانه خود قرار داده و آنها را وادار به پاسخگوئي به مطالبات بحق جامعه مي نمايند.

       

      دكتر شيخ آزادي از تعامل بسيار خوب و مثبت رسانه ها در ارتباط با دانشگاه ابراز خرسندي نموده و اظهار اميدواري نمودند كه با دلسوزي، تلاش و همدلي اصحاب رسانه و تلاش بي وقفه مسئولين و در سايه الطاف خداوند و گوش جان سپرده و به توصيه هاي مقام معظم رهبري هم بتوانيم خدمتگزاراني شايسته براي نظام مقدس اسلامي باشيم و با جلب رضايت مردم خشنودي و رضايت خداوند متعال را كسب نمائيم.

       

      وي با بيان اينكه برخورداري از يك زندگي سالم و توأم با طول عمر و عاري از بيماري ،بخش مهمي از وظيفه دولتها است افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي لرستان انسان سالم را محور توسعه مي دانند و ارتقاء سطح سلامت جامعه از طريق ارائه خدمات آموزشي، پژوهشي و بهداشتي و درماني ميسر است.

       

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان كسب رتبه اول در معاونت غذا و دارو، رتبه دوم معاونت پژوهشي در دانشگاههاي كشور و اخیراً هم كسب رتبه سوم در ارزيابي عملكرد در ميان دستگاههاي اجرايي استان را  از موفقيتهاي اين دانشگاه در سال جاري عنوان كرد.

       

      شيخ آزادي تصریح نمود که مصوبات كارگروه توسعه و عمران استان، نقطه عطفي در تاريخ علوم پزشكي لرستان است.

       

      دكتر شيخ آزادي با اشاره به تصویب پنج مصوبه ی خوب در كارگروه توسعه و عمران استان مربوط به دانشگاه علوم پزشكي لرستان تصریح نمود که با اضافه كردن 30 درصد به ظرفیت پذيرش دانشجو در رشته پزشكي مختص داوطلبان بومي استان، مجوزاحداث خوابگاه دانشكده پرستاري اليگودرز، مطالعه و طراحي بيمارستان در شهرستان كوهدشت و ايجاد 5 رشته تخصصي از جمله داخلي، اطفال، بيهوشي، جراحي عمومي و زنان تحولی اساسی در ارتقاءخدمات بهداشتی در مانی در استان بوجود خواهد آمدوباتأمين نياز تخصصي استان با تربيت متخصصين  در آينده نزديك یکی از مطالبات اساسی تحقق خواهد یافت .

       

      در ادامه خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاري هاي حاضر در نشست به طرح موضوعات و مطالبات رسانه اي خود پرداختند و رياست و اعضاء هيأت رئيسه دانشگاه نيز به فراخور موضوع به پاسخگويي آنها پرداختند.

       

      گفتني است موضوعاتي نظير نظارت بر مطب هاي پزشكي و دندانپزشكي، وضعيت بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد، كمبود برخي خدمات تخصصي و فوق تخصصي، چگونگی برنامه هاي نظارتي دانشگاه در ايام نوروز و مصوبات كارگروه توسعه و عمران استان در حوزه بهداشت و درمان از عمده مسائل مطروحه توسط خبرنگاران بود.

       

      در خاتمه هم از رسانه ها ، مطبوعات و خبرگزاري هائي كه در طول سال جاري در انعكاس اخبار و اطلاعات دانشگاه بيشترين همكاري را با دانشگاه داشته اند با اهداء لوح تقدير و هدايائي تجليل بعمل آمد كه ويژه نامه استاني روزنامه جام جم، ايران زمين و صداي ملت از مطبوعات و خبرگزاري هاي ايسنا ، ايرنا، ايكنا، فارس و شبكه خبر دانشجوئي از خبرگزاري ها و واحد خبر صدا و سيماي لرستان از جمله اين رسانه ها بودند.

       

      همچنين رابطين روابط عمومي شبكه هاي بهداشت و درمان اليگودرز ، ازنا، نورآباد، كوهدشت و بيمارستان شهداي عشاير نيز بعنوان رابط نمونه معرفي و با اهداء لوح تقدير و هدايائي از تلاشهاي آنها تجليل بعمل آمد.

       

      .

       

        

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.85594296455383 seconds.
memoryUsage : 6932Kb