پنج شنبه،09 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري نشست شوراي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به رياست دكتر كائيدي نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون بهداشت و درمان
      كد خبر: 1294
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۱۹
      تعداد بازديد: 569

      برگزاري نشست شوراي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به رياست دكتر كائيدي نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون بهداشت و درمان

      به گزارش واحد خبر روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، نخستين نشست شوراي دانشگاه ، عالي ترین مجمع تصميم گيري و سياستگذاري دانشگاه، مقارن با دومين روز از هفته سلامت به رياست دكتر كائيدي نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس، با حضور دكتر اردشير شيخ آزادي رياست دانشگاه، اعضاء هيأت رئيسه ، رؤساي شبكه هاي بهداشت و درمان استان ، روساي بيمارستانها ، رؤساي دانشكده ها، مديران و كارشناسان ستادي دانشگاه در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار گرديد.

      دكتر كائيدي عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي كه رياست اين نشست را بعهده داشتند ضمن تبريك سال نو و هفته سلامت در خصوص ضرورت تأمين سلامت جامعه و توجه به شعار سازمان جهاني بهداشت با رويكرد سلامت و شهرنشيني به ايراد سخن پرداخت. دكتر كائيدي زياده خواهي اوباما در تهديد هسته اي ايران را در حالي كه  داعيه ي مبارزه باسلاح هاي كشتار جمعي و تروريست را داشته نشانه رسوائي استكبار دانسته و اين رسوايي امريكا را توفيقي ارزنده براي ملت رشيد ايران در مقابله با استكبار برشمردند. نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي راه حل مشكلات بهداشت و درمان استان را در گرو تعامل تنگاتنگ رياست و اعضاء هيأت رئيسه دانشگاه با همه نمايمدگان مردم در مجلس شوراي اسلامي دانسته و تصريح نمود كه اگر بخواهيم به افق 1404 برسيم بايدفرامين  مقام معظم رهبري مبني بر همت و تلاش مضاعف را نصب العين خود قرارداده و با بهره مندي از آموزه هاي ديني و تعاليم نوراني اسلام بيش از پيش تلاش نمائيم و جبران عقب ماندگي هاي حوزه سلامت را بنمائيم .

       دكتر كائيدي با اشاره به اينكه در حال حاضر 70 درصد هزينه درمان مردم توسط خود آنها پرداخت مي گردد خاطر نشان كرد بايد تلاش نمائيم كه مردم در حوزه سلامت دغدغه اي نداشته باشند. در ادامه دكتر شيخ آزادي رياست و اعضاء هيأت رئيسه دانشگاه با طرح انتظارات خود از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواستار همياري و همفكري بیش از پیش آنها در حل مشكلات بهداشت و درمان استان شده و اعلام آمادگي خود براي تعامل هرچه بيشتر در اين زمينه را اعلام نمودند. در خاتمه اين نشست مشترك، دكتر كائيدي به اتفاق دكتر شيخ آزادي رياست دانشگاه و معاونين درمان و توسعه مديريت از بيماران بستري در بخش هاي مختلف بيمارستان شهداي عشاير خرم آباد با اهداء گل عيادت نموده و از نزديك با مشكلات بيمارستان آشنا شدند و هفته سلامت را به پزشكان و پرستاران اين بيمارستان تبريك گفتند.

       

      *************************************************

       

      *************************************************

       

      *************************************************

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.1183090209961 seconds.
memoryUsage : 6808Kb