شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • تقدير دكتر افشار معاون كاهش تقاضا و توسعه مشاركت هاي مردمي ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور از رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 9265
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
      تعداد بازديد: 526

      تقدير دكتر افشار معاون كاهش تقاضا و توسعه مشاركت هاي مردمي ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور از رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان( يكشنبه 6 تيرماه 95)

      در نشست مشترك كميته هاي درمان، فرهنگي، پيشگيري و مشاركت هاي مردمي دبيرخانه مبارزه با مواد مخدر لرستان با حضور دكتر افشار معاون كاهش تقاضا و توسعه مشاركت هاي مردمي ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور ، از تلاشهاي ارزشمند دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تقدير شد.

      دكتر افشار در اين نشست مشترك كه عصر شنبه پنجم تيرماه به رياست مهندس سيد سعيد شاهرخي  معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان و با حضور رئيس كميته هاي درمان، فرهنگي، پيشگيري و مشاركتهاي مردمي دبيرخانه مبارزه با مواد مخدر در استانداري لرستان برگزار شد، تلاشهاي هدفمند و موثر رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان در زمينه مبارزه با مواد مخدر را در خور تحسين برشمرده و با اهداء لوح سپاس از دكتر ساكي تقدير كرد.

      دكتر ساكي رئيس دانشگاه نيز طي سخنان كوتاهي در اين مراسم گفت: بيمه كردن معتادين يكي از مشكلاتي است كه تا كنون به نتيجه خاصي نرسيده و از دكتر افشار خواست به اين موضوع توجه شود.

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خصوص كميته هاي ترك اعتياد نيز گفت: نحوه درمان در كمپ ها و اثر بخشي اقدامات درماني آنها يكي از ضروريات ستاد مبارزه با مواد مخدر است كه بايد بطور مرتب تحت پايش و بررسي قرار گيرد.

      دكتر ساكي توانمند سازي بخش خصوصي در مبارزه با مواد مخدر و راه اندازي سامانه سراسري متادون درماني را دو عامل اساسي در مقابله با اعتياد و مبارزه با مواد مخدر برشمرده و بر توجه بيشتر بر اين دو مقوله تاكيد كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.6086061000824 seconds.
memoryUsage : 7987Kb