جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست مسئولين مالي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي با معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه برگزار شد
      كد خبر: 9372
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
      تعداد بازديد: 547

      نشست مسئولين مالي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي با معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه برگزار شد( چهارشنبه 30 تيرماه 95)

      نشست مسئولين مالي ستادي و محيطي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي استان روز سه شنبه 29 تيرماه 95 در تالار شقايق برگزار شد.

      در اين نشست دكتر خوارزم كيا ضمن خيرمقدم به مدعوين و تاكيد بر تسريع پرداخت ها بيان داشت: اهميت وظائف مسئولين مالي در پيشبرد اهداف مالي و جلوگيري از پرت و ساماندهي منابع مختلف مالي در راستاي توسعه و تحقق اهداف سازماني در سطح خرد و كلان بسيار مهم خواهد بود و به قول وزير محترم بهداشت مسئولين مالي بعنوان قلب سيستم هستند و اين امر نشان از اهميت موضوع و انجام كارهاي محوله به مسئولين مالي دارد.

      وي گفت: طبق ماده 33 نحوه پرداخت هاي تنخواه به كارپردازان و استفاده از روش هاي جديد ، ارائه خدمات مطلوب تر مدنظرتان باشد تا شاهد ارتقاء و پيشبرد اهداف دانشگاه باشيم . وي در پايان سخنانش گفت: با تشكيل تيم مميزي براي آموزش و رفع نواقص در مباحث مالي و خريداري تجهيزات ايراني طبق بخشنامه هاي ابلاغي بايد ديدگاه هاي در آمدي را تغيير بدهيد.

      در ادامه اين نشست نبي اله تازنگ مشاور مالي رياست دانشگاه با اشاره به اهميت سيستم هاي نرم افزاري جديد در معاملات مالي و نحوه پرداخت ها بيان داشت: با ايجاد محرك ها انتظار مي رود در معاملات مالي و نحوه پرداخت ها از نرم افزارهاي جديد استفاده شود و با نگاه هاي توسعه اي به اين قضيه فكر شود تا نقاط كور در دامنه ثابت كاردكردها بوجود نيايد. بايد رويكرد هاي صرفه جويي كردن در منابع مالي را مد نظر قرار داد تا فرصت هاي  فعال ايجاد شود . وي گفت: ما نبايد بازرس مدير باشيم بايد حسابرس مدير بوده و تشخيص درستي ار هزينه يابي بدست آوريم چرا كه راه هاي كنترلي زيادي در معاملات مالي و حقوقي وجود دارد. ما بايد ارتباطاتمان را با محيط و مدير مالي بصورت حرفه اي ايجاد كنيم و با شجاعت از منابع مالي و وظائف كاري خود دفاع كنيم. وي در ادامه گفت: تصوير و نقش شما ، در عملكرد مالي شماست و انتظار مي رود در قالب يك برنامه مدون گزارشات مالي خود را بصورت هفتگي يا ده روز يكبار به مدير ارائه بدهيد و بصورت كارگاهي نيز اجرايي شود و اين پرزنت كردن ها باعث مي شود كه احتمالات خطا كاهش يابد و هر فردي نياز است كه عملكرد مالي واحد خود را همراه با تحليل و توضيح ارائه بدهد چرا كه حركت در اين مسير كارها را سهل تر و تجزيه و تحليل داده هاي مالي را نيز بهتر خواهد كرد و مي توان در اسرع وقت آن را ارائه داد.

      وي استفاده از بهبود فرآيندها، داشتن مدل هاي واگذاري بخصوص در مبحث داروخانه ها، استفاده از بانك هاي عامل بعنوان صندوق دار و برگزاري كارگاه هاي آموزشي همراه با پرسش و پاسخ براي رفع نواقص و تغيير رويكرد ها را مهم دانست.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.48582983016968 seconds.
memoryUsage : 6931Kb