جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بازديد شبانه و سرزده ي دكتر شيخ آزادي از خوابگاه دانشجوئي بوعلي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 1439
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
      تعداد بازديد: 495

      بازديد شبانه و سرزده ي دكتر شيخ آزادي از خوابگاه دانشجوئي بوعلي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      به گزارش واحد خبر روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، دكتر اردشير شيخ آزادي رياست دانشگاه به اتفاق مسئول نمايندگي نهاد رهبري در دانشگاه، معاونين توسعه مديريت و منابع، دانشجوئي فرهنگي، آموزشي، تحقيقات و فناوري و مديران روابط عمومي، فرهنگي، دانشجوئي و امور خوابگاهها بصورت غير منتظره و سرزده از خوابگاه دانشجوئي بوعلي بازديد نمودند.
      در اين بازديد دو ساعته كه از ساعت 9 تا 11 شب بطول انجاميد، رياست دانشگاه و همراهان با نشستن پاي صحبت و درد دل دانشجويان با مسائل دانشجويان از نزديك آشنا گرديده و در جريان مشكلات آنها قرار گرفتند.
      وي در خصوص چگونگي اجراي اينگونه برنامه ها خاطر نشان كردند بازديد سرزده از خوابگاههاي دانشجوئي از جمله برنامه هاي مديريت ارشد دانشگاه با هدف توجه ويژه به مسائل و مشكلات دانشجوئي است كه بطور جدي و مستمر در دستور كار ويژه قرار دارد.
      ايشان با تأكيد بر اهميت دانشجويان در توسعه و شكوفائي ميهن اسلامي گفت: در اين برنامه ها بنابر اين است بدون واسطه و از نزديك با دانشجويان در مباحث گوناگون تعامل مناسب برقرار گردد زيرا اعتقاد بر اين است كه دانشجويان از اقشار مولد فكر، انديشه، خلاقيت و از عوامل مهم توسعه علمي در كشور مي باشند پس توجه ويژه به مطالبات آنها از مواردي است كه مجموعه ي مديريت كلان دانشگاه به آن توجه خاص دارد.
      در ادامه دانشجويان كه از حضور رياست دانشگاه و معاونين ايشان غافلگير و سر ذوق آمده بودند با طرح مسائل گوناگون به بحث و تبادل نظر پرداخته و ايجاد تسهيلات رفاهي خوابگاهي، ايجاد كرسي هاي آزاد انديشي مورد تاكيد مقام معظم رهبري،تشكيل گروه و كانون مشاورين جوان رياست دانشگاه، ارتقاء كيفيت آموزشي، ايجاد تسهيلات خوابگاهي براي دانشجويان متأهل، ارتقاء آموزش باليني، IT  خوابگاه ها و ... از جمله مطالبات دانشجويان بود كه با رياست و معاونين دانشگاه درميان گذاشته شد.
      در خاتمه رياست دانشگاه و معاونين ايشان نيز قول مساعد دادند كه نهايت سعي و تلاش خود را در رفع مشكلات دانشجويان معطوف داشته و رياست دانشگاه در اين خصوص دستورات لازم را صادر نمودند.
       

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.82157492637634 seconds.
memoryUsage : 6810Kb