جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • محفل انس با قرآن مجيد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 1589
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۱۹
      تعداد بازديد: 496

      محفل انس با قرآن مجيد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان

       

       

       

      محفل انس با قرآن مجيد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان
       
      به گزارش واحد خبر روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، محفل انس با قرآن مجيد به همت معاونت دانشجويي فرهنگي و كانون قرآن و عترت دانشجويي يكشنبه 18 ارديبهشت ماه 89 در نمازخانه معاونت تحقيقات و فناوري اين دانشگاه با حضور قاري برجسته كشوري حامد شاكر نژاد برگزار گرديد.
      در اين محفل روحاني كه صابري استاندار لرستان ، دكتر شيخ آزادي رئيس دانشگاه ، معاونين و مديران دانشگاه حضور داشتند بااستقبال پرشور دانشجويان مواجه گرديد.
      در اين محفل قرآني ابتدا قارياني از استان به تلاوت روح بخش آياتي از قرآن كريم پرداختند سپس حاج حامد شاكرنژاد با لحني زيبا و دلنشين آياتي چنداز كلام اله مجيد را تلاوت نمود و همه را به وجد آورد.
      دكتر اردشير شيخ آزادي سرپرست دانشگاه در ابتداي اين محفل نوراني ضمن خوشامدگويي و خيرمقدم به شركت كنندگان و ميهمانان اين مراسم علي الخصوص دكتر سيدحسين صابري استاندار مكتبي و پرتلاش استان با تأكيد بر ضرورت و لزوم گسترش فرهنگ غني قرآني و آشنايي هرچه بيشتر جوانان با كلام خدا، از دست اندركاران و برگزار كنندگان اين محفل معنوي و انس با قرآن تقدير نمودند.
      سرپرست دانشگاه علوم پزشكي با استناد به فرمايشات مقام معظم رهبري كه مي فرمايند « لحن و آهنگ خوب ، قرآن را شيرين مي كند و بر نفوذ قرآن بر دلها مؤثر است، اما قاريان بويژه جوانان ، قرآن را به نحوي تلاوت كنند كه دل را به ياد خدا بياندازد و خشوع ايجاد كند. خشوع در برابر آيات قرآن، زمينه ساز هدايت قرآني است. وقتي آيات شريفه قرآن به عنوان الهام الهي بر دل نازل مي شود، جذب و هضم دل مي شود و قلب و دل متناسب با آيات الهي تحول پيدا مي كند» اظهار اميدواري نمودند كه دل همه ما با نور آيات الهي تحول پيدا كند.
      ايشان از استاد حامد شاكر نژاد كه يكي از قاريان نام آشنا در عرصه فن قرائت قرآن و از چهره هاي برجسته و ممتااز در جهان اسلام مي باشد به عنوان پديده تلاوت ايران ياد نمودند و از حضور ايشان تقدير و تشكر كردند.
      گفتني است استاندار لرستان از ابتدا تا انتهاي اين مراسم كه سه ساعت به طول انجاميد حضور داشتند كه حضور بالاترين مقام اجرايي استان در اينگونه مراسم معنوي در نوع خود بي نظير و قابل تحسين است.
      در پايان هدايايي به رسم يادبود به نفرات برگزيده فعاليت هاي قرآني اهدا شد.

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 3.1652638912201 seconds.
memoryUsage : 6940Kb