يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • آماده باش مركز فوريتهاي پزشكي لرستان در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني
      كد خبر: 9835
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
      تعداد بازديد: 295

      آماده باش مركز فوريتهاي پزشكي لرستان در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني



      مركزفوريتهاي پزشكي  استان لرستان آماده ارائه خدمات فوريتي  واورژانسي در ايام عزاداري سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در سراسر استان مي باشد.
      رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان لرستان با بيان اين خبر، گفت: با توجه به حضور عزاداران در هيئات و دسته هاي عزاداري در سطح شهر هاي استان  و به منظور ارائه خدمات امدادي اورژانسي احتمالي به اين عزيزان،اورژانس 115 در اين ايام در آماده باش كامل به سر مي برد.
      دكتر حسينعلي  رفايي اظهار داشت: اورژانس استان لرستان  با بيش از 430 نفر پزشك، پرستار، تكنسين فوريت هاي پزشكي در 58پايگاه شهري و جاده اي با بكارگيري 120دستگاه آمبولانس، 2دستگاه اتوبوس آمبولانس،يك فروند بالگرد،10 دستگاه موتور آمبولانس كليه مناطق استان لرستان  را پوشش امدادي مي دهند و آمبولانس هاي اورژانس 115 جهت امدادرساني سريعتر به عزاداران حسيني به خصوص در روزهاي تاسوعا و عاشورا در نقاط پر رفت و آمد شهرهاي استان استقرار خواهند داشت.
      وي در ادامه به هموطنان توصيه كرد: در صورتي كه حادثه و يا مصدوميتي براي كسي اتفاق بيفتدو يا  وجود مصدوم و بيمار در تكايا و هيات هاي مذهبي، بلافاصله با اورژانس 115 تماس بگيريد و ضمن ارائه شرح حال دقيق از مصدوم، آدرس را به طور كامل به مركز اورژانس 115 اطلاع دهيد و در صورتي كه خيابانها و مسير هاي منتهي به محل حادثه مسدود باشد مراتب را به طور دقيق گزارش نماييد تا زمان رسيدن آمبولانس بر بالين فرد بيمار و يا حادثه ديده كوتاه تر گردد.
      دكتر رفايي اذعان داشت: براي افراد سالخورده و اطفال و بانوان حتما بايد مكاني در نزديكترين نقطه به خروج بي خطر پيش بيني شود.
      وي در خاتمه درخواست كرد كه مسير آمبولانس هاي اورژانس 115 كه به منظور ارائه خدمات امدادي فوري به شهروندان در شهر در حال تردد هستند، در روزهاي عزاداري و مراسماتي  كه در اين ايام برگزار مي گردد باز نگهداشته شود و در صورت مشاهده آمبولانس، شرايط لازم را براي تكنسين هاي اورژانس 115فراهم گردد تا همكاران ما بتوانند در كمترين زمان ممكن به محل انجام ماموريت برسند و خدمات امدادي را به هموطنانمان ارائه نمايند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.0458071231842 seconds.
memoryUsage : 6797Kb