چهارشنبه،05 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست بررسي وضعيت شبكه بهداشت و درمان شهرستان سلسله با حضور هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان و مسئولين اين شهرستان
      كد خبر: 2031
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
      تعداد بازديد: 519

      نشست بررسي وضعيت شبكه بهداشت و درمان شهرستان سلسله با حضور هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان و مسئولين اين شهرستان

      به گزارش خبرنگار وبدادر استان لرستان، طي نشستي كه با حضور دكتر اردشير شيخ آزادي سرپرست دانشگاه اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمين الهي نژاد نماينده ولي فقيه و امام جمعه و باقرزاده فرماندار شهرستان سلسله روز سه شنبه 2 آذر ماه در محل شبكه بهداشت و درمان شهرستان تشكيل شد، مسائل و مشكلات بهداشت و درمان اين شهرستان مورد بررسي قرار گرفت.
      در ابتدا اين نشست دكتر اردشير شيخ آزادي سرپرست دانشگاه با تبريك اعياد قربان و غدير خم، طي سخناني سلامت را يك معقوله چند عاملي ذكر كرد كه بايد تمام عوامل تأثير گذار در آن با سعي و تلاش نسبت به تأمين آن كوشش و همكاري نمايند.
      وي نشست بررسي وضعيت شبكه بهداشت و درمان را تعامل و همفكري بيشتر با مسئولين شهرستان براي پيشبرد و نيل به اهداف سلامت جامعه دانست و از مسئولين خواست تا با تبادل نظرات و بيان ديدگاههاي سازنده خود با مسئولين دانشگاه علوم پزشكي همفكري و آنان را در انجام وظايف خطير خود در عرصه تأمين سلامت مردم ياري نمايند.
      رئيس دانشگاه با اشاره با برنامه هاي در دست اجرا در شبكه بهداشت و درمان شهرستان سلسله عمده اين برنامه ها را اجراي سيستم حسابداري تعهدي ، افزايش درآمد اختصاصي، حفر چاه آب در محوطه بيمارستان امام (ره)، تأمين هزينه انتقال مركز آموزش بهورزي، خريد يك ميليارد ريال تجهيزات در بخش بهداشت و درمان . خريد يكصد ميليون ريال كتاب و پرداخت اضافه كار و كارانه پرسنل تا آخر آذر ماه عنوان كرد.
      در ادامه حجت الاسلام و المسليمن الهي نژاد امام جمعه شهرستان به مطالبات مردم شهرستان در حوزه درمان اشاره و خواستار نظارت بيشتر كلينيكها و مطبهاي خصوصي و همچنين حل مشكل خيابان درب ورودي بيمارستان با همكاري دانشگاه ، فرمانداري و شهرداري شد.
      در اين جلسه باقرزاده فرماندار شهرستان سلسله از مسئولين دانشگاه به لحاظ تعميرات اساسي و كارهاي انجام شده در بخشهاي بيمارستان امام (ره) قدرداني و انجام آنان را در راستاي فرامين مقام معظم رهبري براي كار و تلاش و خدمت بيشتر به مردم در سال همت مضاعف وكار مضاعف دانست.
      دكتر سيدعليرضا شاهرخي معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه به بحث جذب نيروي انساني و منابع مالي اشاره و افزود: جذب نيرو فقط با مجوز از سوي وزارت متبوع و از طريق آزمون استخدامي انجام خواهد شد و در بحث مالي اعتبارات موجود مطابق با نيازها نبوده لذا بايد با مديريت صحيح و تعيين اولويتها به مديريت بهينه نيروي انساني و منابع مالي موجود پرداخت.
      در ادامه مهندس اميد علي پاپي معاون بهداشتي دانشگاه با اشاره به كمبود پزشك عمومي در سطح كشور، وضعيت موجود پزشك عمومي شهرستان سلسله را مناسب ارزيابي كرد و ادامه داد: تعميرات مراكز بهداشتي در آينده انجام خواهد شد و براي نيازهاي اوليه مراكز مبلغ دو تا سه ميليون ريال تنخواه در اختيار آنان گذاشته شده. وي به بحث بيماريهاي مشترك بين انسان و دام گريزي زد وخواستار ياري مسئولين بويژه فرماندار و امام جمعه شهرستان براي آموزش و فرهنگ سازي با استفاده از تريبون مهم و تأثير گذار نماز جمعه و جماعت در اطلاع رساني اهميت و حساسيت بيماريهاي مشترك بين انسان و دام شد.
      در پايان بخشدار بخش فيروز آباد از حل مشكل داروخانه بخش فيروز آباد قدرداني نمود.

        

      ***********************************************

      ***********************************************

      ***********************************************

       

      ***********************************************

       

      ***********************************************

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.62090611457825 seconds.
memoryUsage : 6814Kb