شنبه،11 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري جشن بزرگ غدير در دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 2048
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
      تعداد بازديد: 552

      برگزاري جشن بزرگ غدير در دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      به گزارش خبر نگار وبدا در استان لرستان ، به مناسبت هفته ولايت و عيد غدير خم، عيد به بارنشستن ولايت و امامت، جشن بزرگ غدير به همت ستاد غدير دانشگاه و با حضور دكتر اردشير شيخ آزادي سرپرست، معاونين و كاركنان دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد طاهري مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي لرستان، جمعي از مديران كل ادارات استان ، دانشجويان و كاركنان دانشگاه علوم پزشكي و خانواده هاي آنها در سالن ورزشي دانشگاه برگزار شد.
      در ابتداي اين مراسم دكتر اردشير شيخ آزادي سرپرست دانشگاه طي سخناني نقش غدير در سرنوشت انسانها و چگونگي حادث شدن اين واقعه بزرگ مطالبي را عنوان و افزود: در روز غدير خم پيامبر عظيم الشأن اسلام حجت خود را بر مسلمين تمام و چراغ ولايت و هدايت را با تكميل دين و اتمام نعمت براي مسلمانان روشن ساخت تا ولايت و امامت ، راه رسيدن انسان به سر مقصود هستي و رسيدن به كمال باشد و بر ماست كه با پيروي از امامت و ولايت و در زمان غيبت امام عصر(عج) با پيروي و اطاعت و حمايت از ولايت فقيه بخصوص رهبر عظيم الشأن انقلاب حضرت آيت اله عظما خامنه اي خود را براي ظهور امام زمان (عج) مهيا سازيم.
      سپس حجت الاسلام و المسلمين شجوني از اساتيد حوزه و دانشگاه و از شخصيت هاي برجسته سياسي قبل از انقلاب طي سخناني غدير را يك واقعه حياتي و جاودان در تاريخ اسلام دانست كه پيامبر گرامي اسلام در اين روز پيام خداوند سبحان را براي هدايت امت خويش اعلام نمود.
      وي به دسيسه هاي دشمنان اسلام پس از واقعه غدير اشاره و ياد آور شد پس از غدير خم كسانيكه از عدالت امير مؤمنان علي(ع) هراس داشته تمام توان خود را صرف مبارزه با ولايت و امامت نموده و از آن زمان تا كنون آنان دنبال نابودي ولايت هستند.
      از ديگر برنامه هاي جشن غدير دانشگاه علوم پزشكي لرستان مديحه سرائي و مولودي خواني، انجام مسابقات فرهنگي و اجراي گروه تواشيح جانبازان قم بود كه با استقبال پرشور حضار مواجه گرديد.
      در اين جشن با شكوه نيز به چندين نفر از حضار در جشن هديه نقدي توسط صندوق قرض الحسنه پرستاري امام جواد(ع) به برندگان مسابقه فرهنگي اهداء و 28 فقره تسهيلات ده و پنج ميليون ريالي قرض الحسنه نيز به تعدادي از آنها اعطاء شد.

       

      ***************************

       

      ***********************

      *************************

      **************************

      *******************

      **********************

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 11 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.1090350151062 seconds.
memoryUsage : 6808Kb