شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست رياست دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان با مشاور راهبردي و برنامه ريزي اورژانس كشور برگزارشد
      كد خبر: 10579
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
      تعداد بازديد: 1056

      نشست رياست دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان با مشاور راهبردي و برنامه ريزي اورژانس كشور برگزارشد

      علي حيدري/خبرنگار وبدا
      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي با دكتر بهزاد خسروي مشاور راهبردي و برنامه ريزي اورژانس كشور ٬ طي يك نشست مشترك با حضور رئيس و معاون مركز فوريت هاي پزشكي استان  رايزني هاي خود را در خصوص پايگاه هاي ورزشگاه تختي٬ بام لرستان و افزايش و تكميل ديگر پايگاه هاي اوژانس استان لرستان و همچنين آوردن سومين بالگرد اورژانس هوايي در منطقه شمال غرب استان بحث و تبادل نظر نمودند .
      در اين نشست دكتر خسروي با اشاره به برنامه هاي كلان اورژانس كشور اظهار داشت :  در اورژانس كشور برنامه ريزي هايي در سطح استان ها  و در برنامه ششم توسعه در سطح كشور صورت گرفته كه مي توان به رسيدن وضع مطلوب و اخذ عوارض از اقداماتي كه بر ارائه خدمات سلامت محور خسارت وارد مي كنند اشاره كرد . وي گفت اساسنامه اي در اين خصوص تدوين شده است كه اعتبارات اورژانس كشور را تا ۷ هزار ميليارد تومان افزايش مي دهد .
      در ادامه اين نشست مشترك دكتر ساكي با بيان اينكه استان لرستان يك استان ويژه است گفت : خدا را شاكريم كه اتفاقات خوبي در اورژانس كشور در حال شكل گيري است و از آنجايي كه ارگان هاي تصميم گير روي اورژانس ها بسيار حساسند لذا انتظار مي رود با كمك اورژانس كشور و رايزني با هوانيروز كرمانشاه سومين اورژانس هوايي لرستان در منطقه دلفان آماده ارائه خدمات اورژانس هوايي به هموطنان عزيز مان شود و اين آمادگي در دانشگاه وجود دارد كه قرارداد آن منعقد شود .
      وي گفت : دانشگاه علوم پزشكي استان اين آمادگي را دارد كه با اورژانش كشور بصورت پنجاه ٬ پنجاه نسبت به ساخت و تكميل پايگاه هاي اورژانس تا رسيدن به حد مطلوب اقدام نمايد به طوري كه تا ۴۰ سال بعد در اين خصوص دغدغه اي نداشته باشيم و همه نياز هايمان را يك جا برآوردن نماييم .
       دكتر ساكي در پايان سخنانش از ساخت دانشكده اورژانس و تربيت نيروي ماهر براي اورژانس ها خبر داد كه دكتر خسروي بيان داشت : مقدمات اين كار در اورژانس كشور كليد خورده و اين آمادگي وجود دارد كه مجوز آن به دانشگاه هاي علوم پزشكي براي راه اندازي و تاسيس دانشكده اورژانس داده شود.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.4352011680603 seconds.
memoryUsage : 6920Kb