يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • جلسه ستاد توزيع دارو در معاونت غذا و دارو برگزار شد
      كد خبر: 10665
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
      تعداد بازديد: 428

      جلسه ستاد توزيع دارو در معاونت غذا و دارو برگزار شد

      محبوبي فر/ وبدا

      جلسه ستاد توزيع دارو با حضور معاونت غذا و داروي لرستان دكتر رضا سپهوند، مدير نظارت بر امور دارويي فريد باقري ، مسئول فني داروخانه ها و شركت هاي پخش داروئي در سالن رازي معاونت غذا و دارو خرم آباد برگزار شد.
      معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: ايجاد شعب شركت ‎ هاي دارويي در استان از اولويت‎هاي ماست.
      دكتر رضا سپهوند در جلسه ستاد توزيع داروي استان با بيان اينكه داروسازان ناظر و مسئولان امور دارويي بيمارستان‎ هاي لرستان بحث درخواست داروها را مديريت كنند، اظهار كرد: ممكن است در مواقعي اورژانسي دارويي ضروري و حياتي باشد و سريعا به بيمار برسد، هيچ شركت تحت هيچ شرايط و عنواني حق ندارد بگويد چون بيمارستان بدهي پرداخت نكرده از دادن دارو امتناع كند.
      وي ادامه داد: در مواردي كه دارو به موقع به مريض نرسد و اتفاقي متوجه ‎ اش شود با شركت مذكور برخورد و از لحاظ حقوقي بايد پاسخگو باشد.
      سپهوند اضافه كرد: ايجاد شعب شركت‎ هاي دارويي در استان از اولويت‎ هاي ماست چرا كه ممكن است در سبد كالاي اين شركت‎ ها دارويي باشد كه در استان نداشته باشيم و پيگير هستيم تا سازمان شركت‎ هايي دارويي را در استان راه‎ اندازي كند.
       وي با بيان اينكه فروش دارو در لرستان زياد است و چنانچه شركت‎ هاي مذكور در استان ايجاد شود علاوه بر ايجاد اشتغال منجر به رونق اقتصادي استان خواهد شد.
      در ادامه اين جلسه مدير نظارت بر امور دارويي معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: حمل نقل استاندارد دارو بسيار مهم است و بايد با كاميون‏هاي مخصوص اين مهم به انجام برسد.
      دكتر فريد باقري اضافه كرد: در بحث سرم يكي از معدود استان‎هايي بوديم كه علاوه بر بيمارستان‎ها در داروخانه‎هاي خصوصي نيز سرم وجود داشت و در اين مورد كمبود نداشته‎ايم.
      وي ادامه داد: برنامه‎ريزي شده كه در سال آينده ميانگين كمبود دارو به زير 20 درصد در استان برسد.
      باقري گفت: كمبود دارو به برخي سياست‎هاي وزارت خانه برمي‎گردد البته عدم پرداخت بيمه براي شركت‎هاي دارويي مشكلاتي را بوجود آورده است.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.5074501037598 seconds.
memoryUsage : 7980Kb