جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرپرست حراست شبكه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر معرفي شد
      كد خبر: 10675
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      تعداد بازديد: 934

      سرپرست حراست شبكه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر معرفي شد

       طي آييني با حضور  محمد عيدي مشاور رئيس و مدير حراست دانشگاه، دكتر بابايي رئيس شبكه بهداشت و درمان پلدختر و جمعي از مديران  و كارشناسان ان شبكه،  احمدرضا جودكي  به عنوان سرپرست حراست شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان معرفي گرديد. 
      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در اين مراسم  ضمن تقدير و تشكر از زحمات رضا ايماني سرپرست سابق حراست اين شبكه، رويكرد وي را مناسب ، با صداقت و با جديت كاري قلمداد كرد . دكتر بابايي از حراست به عنوان چشم بيناي هر مجموعه اداري ياد كرد و گفت: فعاليت در مجموعه حراست بسيار سنگين است چرا كه بايد مدافع حقوق پرسنل و مردم باشند. وي ادامه داد: بدون ترديد هر مجموعه ي اداري براي پيشبرد برنامه ها و احقاق حقوق ولي نعمتانش كه همان مردم هستند نيازمند نيروهاي با ايمان و انقلابي در واحد حراست مي باشد. دكتر بابايي در پايان براي سرپرست جديد حراست شبكه بهداشت و درمان پلدختر آرزوي موفقيت و سربلندي كرد.
      در ادامه محمد عيدي مشاور رئيس دانشگاه و مدير حراست علوم پزشكي لرستان با تمجيد از زحمات ايماني، مسئوليت نيروهاي مجموعه حراست را حياتي و از آن به عنوان شمشير دو لبه ياد كرد. عيدي ابراز داشت: در يك لبه ي اين شمشير حق الله و در لبه ي ديگر حق الناس قرار دارد. وي با اشاره به اين كه آبرو و حيثيت انسان بسيار مهم است و بايد حفظ شود عنوان كرد:  قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران نگاه ويژه اي به كرامت انسان داشته است. عيدي حفظ اين كرامت را از وظايف مجموعه حراست دانست و خاطرنشان كرد: مسئوليتي كه بر عهده ي ما گذاشته اند فوق العاده سنگين بوده و ما بايد تمام تلاشمان صيانت از آن باشد. مدير حراست دانشگاه در ادامه تأكيد كرد: امنيتي كه امروز شاهد آن هستيم دستاورد خون شهدا و مجاهدات نيروهاي وزارت اطلاعات و در رأس آن اجراي فرامين مقام عظماي ولايت است. وي افزود: امروزه دشمن حسرت امنيت بالاي ميهن اسلامي مان را مي خورد كه اين خود تأييدي بر زحمات بي دريغ مجموعه ي اطلاعات و حراست كشور است. وي در پايان با عنوان اين موضوع كه شهرستان پلدختر يكي از شهرستان هاي امن در حوزه بهداشت و درمان است، گفت:براي احمدرضا جودكي سرپرست جديد حراست شبكه بهداشت و درمان پلدختر آرزوي توفيقات روزافزون دارم.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543326 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.0948147773743 seconds.
memoryUsage : 6917Kb