جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بازدید نماینده ولی فقیه دراستان از بیمارستان های شهدای عشایر و شهیدمدنی خرم آباد
      كد خبر: 2320
      تاريخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
      تعداد بازديد: 728

      بازدید نماینده ولی فقیه دراستان از بیمارستان های شهدای عشایر و شهیدمدنی خرم آباد

      به گزارش خبر نگار وبدا در لرستان، حضرت حجت الاسلام  و المسلمین حاج سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه محبوب خرم آباد، جمعه شب بیست و چهارم دیماه 89 از بیمارستانهای شهدای عشایر و شهید آیت اله مدنی خرم آباد بازدید بعمل آوردند.

       در این بازدید که دو ساعت بطول انجامید، مهندس امید علی پاپی معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر سیاوش بیرانوند معاون درمان دانشگاه، سپهوند قائم مقام صدا و سیمای لرستان و دکتر منظمی مسئول حراست تأمین اجتماعی استان نیز امام جمعه خرم آباد را همراهی می کردند، میرعمادی از بیماران بستری در بخشهای مختلف این دو مرکز عمده آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عیادت نموده و از نزدیک با بیماران و همراهان آنها به گفتگو پرداخته و در جریان روند درمان آنها قرار گرفتند.

       نماینده ولی فقیه در مصاحبه با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای استانی افلاک و خبرنگار وبدا در لرستان، هدف از برنامه بازدید خود از مراکز درمانی دانشگاه را عیادت از بیماران و تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران شاغل در این مراکز بیان کرد و با اشاره به مشکل کمبود تخت بستری در مراکز درمانی شهدای عشایر و شهید مدنی خرم آباد که به ناچار بیش از ظرفیت رسمی خود با استفاده از تخت های اضافه به مردم شریف لرستان خدمت رسانی می کنند تصریح نمود که در راستای مداوای بیماران یکی از خواسته های اساسی مردم شریف لرستان راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان جدید الاحداث شهید رحیمی خرم آباد است که باید با جدیت در دستور کار مسئولین اجرائی استان قرار گرفته و در این زمنیه اقدامات عاجل بعمل آید.

       وی نیاز به خدمات تخصصی و فوق تخصصی در برخی رشته ها نظیر جراحی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب ، بعضا" در برخی از شهرهای تابعه استان را بیش از وضعیت موجود ذکر کرده و از مسئولین خواست دراین زمینه اقدامات جدی بعمل آورند.

       میرعمادی در پاسخ به سوال خبرنگار صدای و سیمای استانی افلاک در خصوص میزان رضایت مندی ایشان در ارزیابی بعمل آمده از وضعیت مراکز درمانی مورد بازدید خاطر نشان کرد: با عنایت رضایتمندی حداکثری بیماران از خدمات پرستاران و پزشکان شاغل در این مراکز زحمات این عزیزان قابل تقدیر بوده و بنده هم از تلاشهای بی وقفه آنها تشکر می کنم.

       نماینده ولی فقیه در استان، سلامت را یکی از نیازهای اساسی و ضروری جامعه اسلامی برشمرد که یاری همه آحاد جامعه بویژه مسئولین، خیرین و مردم را ایجاب می کند و همه باید در سال همت و کار مضاعف تمام تلاش خود را بکار گرفته تا سلامت جامعه به شکل مطلوب تأمین گردد.

       نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به کندی روند پیشرفت پروژه احداث بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد از مسئولین اجرائی خواست در سال همت و تلاش مضاعف با مضاعف کردن همتشان این خواسته عمومی مردم را تکمیل نموده و برای بهره برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار دهند.

       گفتنی است به میمنت حضور نماینده ولی فقیه و به پاس تجلیل از تلاش ارزنده ، حافظان سلامت مردم در بیمارستانهای شهدای عشایر و شهید مدنی خرم آباد به همه پرستاران حاضر در شیفت شب، هدایایی نقدی توسط ریاست های دو مرکز فوق تعلق گرفت که موجبات مسرت آنها را بدنبال داشت.

       

        

       ***************************

       

       

      ***************************

      ***************************

      ****************************

      ****************************

      ****************************

      ****************************

      ****************************

      ******************************

      *****************************

       

       

       

       

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.8904869556427 seconds.
memoryUsage : 6877Kb