جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • تشريح برنامه هاي هفته سلامت
      كد خبر: 10810
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
      تعداد بازديد: 531

      تشريح برنامه هاي هفته سلامت

       اشاره : بي شك هفته سلامت فرصت مغتنمي است تا با بيان اهميت و جايگاه بسيار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پايدار، بر مشاركت مردم و همراهي مجموعه نهادهاي حاكميتي  و اجرايي تاكيد شود. از طرفي اين هفته فرصتي است تا با بازنگري و نگاه مجدد به توانمندي ها، دستاوردها و انتظارات موجود براي پاسخ گويي منطقي و شايسته به مردم ، باتواني مضاعف و در قالب يك برنامه منسجم و كلان همراه با ساير دستگاه هاي مسئول در مسير تحقق  سلامت مردم گام بر داريم.
      عبدالرضا شهبازي مدير روابط عمومي دانشگاه  علوم پزشكي و دبير ستاد برگزاري هفته سلامت به خبر نگار وبدا گفت:  هفته سلامت امسال با شعار :« زندگي سالم با نشاط و اميد» از اول تا هفتم اردي بهشت ماه  برگزار مي گردد.
      مدير روابط عمومي دانشگاه با اشاره به اين كه براي هر روز از اين ايام  شعاري انتخاب شده است  اظهار نمود: روز جمعه و آغازين روز هفته با شعار «تحرك بدني، تفريحات سالم، فعاليت گروهي» نام گذاري شده است  از  ديگر عناوين اين روزها مي توان به « غذاي سالم، جامعه سالم»،« سفيران سلامت، نهادهاي اجتماعي»، « طرح تحول سلامت، ارتقاء كيفيت زندگي»، « سلامت روان، نياز همه و هميشه»،« هنر و رسانه، سواد سلامت»،« نهاد خانواده و مسئوليت هاي اجتماعي»
      دبير ستاد اجرايي هفته سلامت در لرستان در باره اجراي برنامه هاي  اين هفته تشريح كرد: در روز جمعه يكم اردي بهشت ماه  مركز بهداشت شهرستان خرم آباد با همكاري شركت شير پگاه لرستان برنامه پياده روي عمومي  در حاشيه درياچه كيو را خواهند داشت . در همين روز رياست محترم دانشگاه به عنوان سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه به تبيين جايگاه سلامت، در نماز جمعه حضور پيدا خواهند كرد.
      مدير روابط عمومي دانشگاه به ديگر برنامه هاي متنوعي كه در اين هفته اجرا خواهد شد اشاره كرد و افزود: در اين ايام از  ده خبرنگار، پايگاه خبري و خبرگزاري برتر در حوزه سلامت تجليل خواهد شد. همچنين از دو نفر از فعالين زيست محيطي  كه در حوزه سلامت فعاليت دارند تجليل خواهد شد.
      دبير ستاد اجراي هفته سلامت  به صدا در آمدن زنگ سلامت در  روز دوشنبه اشاره كرد و افزود: با مشاركت اداره كل آموزش و پرورش استان در دبيرستان شاهد دخترانه  ناحيه يك شهرستان خرم آباد و با حضور نماينده محترم ولي فقيه و مسئولين استاني  برنامه زنگ سلامت را خواهيم داشت. و در همان روز متوليان حوزه سلامت به ديدار نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد حضور پيدا خوهند كرد.
      مدير روابط عمومي دانشگاه به ديگر برنامه هاي اين هفته اشاره كرد و اظهار داشت:  عيادت از سالمندان  مركز صديق، برگزاري جشنواره غذاي سالم، برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع شعار هفته سلامت، برگزاري كارگاه آموزشي با موضوع بهداشت روان براي شاغلين صنايع در استان، برنامه خطر سنجي سكته براي طلاب حوزه علميه كماليه و همچنين  همايش خود مراقبتي براي دانشجويان را خواهيم داشت.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.95990610122681 seconds.
memoryUsage : 6802Kb