شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • آغاز كلنگ زني ۱۲ پروژه بهداشتي درماني در شهرستان رومشكان 
      كد خبر: 10929
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
      تعداد بازديد: 407

      آغاز كلنگ زني ۱۲ پروژه بهداشتي درماني در شهرستان رومشكان 

      حيدري/ وبدا
      آغاز كلنگ زني پروژه هاي بهداشتي ٬ درماني شهرستان رومشكان با حضور دكتر ملكشاهي نماينده مردم شهرستان كوهدشت و رومشكان در مجلس شوراي اسلامي ٬ مهندس بازوند استاندار لرستان ٬ حجت الاسلام والمسلمين جمياري امام جمعه رومشكان ٬ درمنان فرماندار اين شهرستان٬ دكتر ساكي رئيس دانشگاه ٬ نادر همتي قائم مقام رياست دانشگاه در امور مشاركتهاي مردمي و خيرين حوزه سلامت ٬ دكتر بازوند رئيس شبكه و جمعي از مديران و مسئولين اين شبكه برگزار شد .
      در اين آيين كلنگ زني ٬ عمليات اجرايي ۱۲ پروژه به متراژ ۵۲۰۰ متر مربع و بالغ بر ۷ ميلياردتومان با دستان مسئولين استايي آغاز شد. دكتر ساكي با بيان اينكه گام هاي بسيار بزرگي در حوزه بهداشت و درمان استان برداشته شده است ٬ گفت: آغاز عمليات ساخت ۲۳۴ پروژه در استان كه از اين تعداد ۱۲ پروژه شامل اين شهرستان شده٬ گامي است بسيار بزرگ در حوزه بهداشت و درمان كه بخشي از مشكلات و موانع سر راه ارائه خدمات در حوزه سلامت را مرتفع مي كند. وي ادامه داد : با عناياتي كه وزير بهداشت داشته ما با كمك استاندار و خيرين استارت اين كار زده شده و اميدواريم تا پايان سال٬ ۸۰ درصد اين پروژه ها را تكميل كنيم.
      در ادامه دكتر ملكشاهي با اشاره به اقدامات آبرساني٬ گاز رساني٬ برق رساني و اقدامات بهداشتي درماني به مردم شهرستان رومشكان گفت : در سال جديد استاندار به همراه ديگر مسئولين استان دو سفر به شهرستان رومشكان داشته اند و اين بيانگر آن است كه بطور جد پيگير مطالبات مردم هستند وي با اشاره به حوزه سلامت بيان داشت: دكتر ساكي رياست دانشگاه علوم پزشكي و آقاي همتي قائم مقام ايشان در امور مشاركت هاي مردمي توجه ويژه اي به شهرستان رومشكان دارند كه جاي تقدير و تشكر از آنان را به عنوان نماينده مردم دارم و اميدوارم بخش بستر درمان ٬ ساختمانش در اسرع وقت مشخص شود و به دنبال آن تجهيزاتش مهيا شود تا مردم منطقه در اين خصوص دغدفه اي نداشته باشند.
      در ادامه حجت الاسلام جمياري امام جمعه شهرستان با بيان اينكه اهل ايمان داراي آرامشند ٬ گفت : كساني كه اهل ايمانند قلبشان آرام است و ياد خداوند به آنان آرامش مي دهد لذا در جامعه امروزي به خاطر اينكه ايمان افراد كمرنگ تر شده است ٬ آرامش كمتري دارند و به دنبال آن دچار برخي ار بيماري ها مي شوند .
      پس از سخنان امام جمعه مهندس بازوند با بيان اين كه دكتر ساكي همكاري خوبي با مجموعه استانداري دارد اظهار داشت : به خاطر اين همكاريهاي خوب و تلاش هاي بي نظير دكتر ساكي و مجموعه علوم پزشكي از وي تشكر ويژه دارم. وي با اشاره به برنامه تحول نظام سلامت ٬ گفت: تا قبل از اين برنامه ۱۸۰۰ تخت بيمارستاني در استان وجود داشت كه الان به ۲۲۶۰ تخت بيمارستاني رسيده است يعني ۶۷۰ تخت اضافه شده ودر كل ۴۲ درصد با اجراي برنامه تحول نظام سلامت ما افزايش تخت را داشته ايم و به ازاي هر ۱۰۰۰ نفر به يك و نيم تخت رسيده و در افق سال ۱۴۰۴ سعي بر اين است كه به عدد دو برسيم و از ميانگين كشوري بهتر شويم . استاندار در ادامه سخنانش گفت: نزديك به ۱۳۰ ميليارد تومان با اجراي برنامه تحول از جيب دولت در حوزه بهداشت و درمان هزينه شده و سهم درماني مردم در روستاها۵ درصد ودر شهر ۱۰ درصد هزينه ها بوده به طوري كه بيماران بجز درد بيماري دغدغه اي ديگر نداشته اند . وي در پايان سخنانش گفت: از دكتر ساكي مي خواهم بحث درمان بستر را به جد پيگيري كنند و جدا از بحث بيمارستان ۶۴ تختخوابي رومشكان ٬ اقدامات اوليه را شروع كنند كه دكتر ساكي بيان داشت اين مركز فعاليت خود را با ۱۰ تخت بطور شبانه روزي با حضور پزشك عمومي در حال ارائه خدمات به مردم شريف منطقه استو ديگر كارهاي آن در دست بررسي است. 

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 3.66281914711 seconds.
memoryUsage : 6936Kb