جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست طرح ضيافت انديشه اساتيد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 11234
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
      تعداد بازديد: 467

      نشست طرح ضيافت انديشه اساتيد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      طرح ضيافت انديشه اساتيد، با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان ، معاونين، حجت الاسلام والمسلمين  مهدي مراديان مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ، اعضاء هيات علمي  و با حضور اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه آقايان آل بويه ،حسيني و آجيلي در سالن آمفي تاتر مجتمع پيراپزشكي گلدشت خرم آباد برگزار شد .
      دكتر ساكي با تبيين جايگاه انديشه در فرهنگ تعالي بخش اسلامي ، اظهار داشت :بايد در گستره روزمره گي زمان را براي انديشيدن از دست ندهيم  و با بهينه كردن عنصر زمان جايگاه اصلي خود را بهتر از گذشته بشناسيم، انسان همواره در پي كشف كردن رموز هستي بوده و هست و اين امر بر محور انديشه ميسر است كه انسان بايد در اين مرحله عالمانه برخورد كند.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان افزود :سلول هاي مغزي صرفا انديشه توليد نمي كنند بلكه انديشه دركلام است و جاودانگي انسان در انديشه هاي اوست چرا كه انسان دائما به دنبال پويايي  وكشف فضاهاي جديد است .
      دكتر ساكي خاطر نشان كرد: فكر پوياي انسان مي تواند بهترين استفاده را از فرصت ها بكند و بايد بدانيم خطرناكترين حالت انديشه، انجماد فكري است كه باعث بوجود آمدن تفكرات منحرف  مانند داعش مي شود كه خطرات بزرگي براي امنيت جهان خلق مي كند و در عوض گفتگو باعث تحول انديشه مي شود و ما بايد در همه عرصه ها با فكر كردن و انديشه ورزي در رشد تعالي انسان بر اساس مكتب تعاليم بخش اسلام ناب محمدي (ص) حركت خود را استمرار ببخشيم.
      وي گفت :امروز اساتيد وظيفه دارند با ترويج انديشه هاي اسلامي به ياري دين خدا بروند و در انديشه خود نقش تربيتي خود را در قبال دانشجويان بكار بگيرند تا جامعه اي سالم و مترقي  داشته باشيم .
      در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمين  مهدي مراديان با تاكيد بر تربيت بر محور تعاليم الهي اسلامي گفت: ارتباط اساتيد با دفتر هم انديشي نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي بسيار بالا و در بهترين سطح ممكن بوده و هست و در اين دوره 130 تن از اساتيد مجرب دانشگاه با ما در اين زمينه همكاري داشته و دارند.
      حجت الاسلام و المسلمين مراديان افزود: تكليف الهي اساتيد مشخص است كه در راه تربيت اسلامي كوشا باشند و اساتيد بايد به تكاليف خود نزد خداوند عمل كرده و پاسخگو باشند و با دغدغه تربيت دانشجويان در امور تعليمي، تزكيه را نيز مد نظر خود داشته باشند كه خوشبختانه تعهد و تخصص و توانمندي اساتيد دانشگاه علوم پزشكي بر همه آشكار است و ما انتظار داريم روز به روز تحكيم روابط اساتيد و دانشجويان  كه همواره مد نظر ما بوده است، بيشتر و بهتر بشود.
      مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري (مد ظله العالي )در دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ادامه سخنانش گفت: هجمه هاي فرهنگي دشمنان را  بايد شناخت و اساتيد با نگاه پدرانه ويا مادرانه بايد به استقبال حل مشغله هاي ذهني دانشجويان و مسائل تربيتي آنها بشتابند .

      گفتني است كه دانشگاه علوم پزشكي لرستان دراجراي طرح ضيافت  240 دانشگاه در سال گذشته، رتبه حائز اهميت 8 كشوري را كسب نموده است

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.50858402252197 seconds.
memoryUsage : 6932Kb