جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري سومين نشست شوراي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 11327
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
      تعداد بازديد: 267

      برگزاري سومين نشست شوراي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      كاظمي ذهابي/وبدا

      سومين نشست شوراي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور رئيس دانشگاه، معاون فرهنگي دانشجويي و ساير اعضا تشكيل جلسه داد.

      در اين نشست كه در سالن كنفرانس حوزه رياست دانشگاه برگزار شد، با موضوع بررسي مصوبات جلسه گذشته و تصويب موارد جديد بحث و تبادل نظر شد. در اين نشست حجت الاسلام گراوند عضو نهاد رهبري دانشگاه عنوان كرد: اولين چيزي كه مومن به آن نياز دارد توفيق از جانب خداوند است. وي افزود: اين جلسه در واقع توفيقي است كه از جانب خداوند به ما اعطا شده و بايد از آن نهايت استفاده را ببريم. حجت الاسلام گراوند همچنين ابراز داشت: قبول نصيحت از جانب افراد آگاه ديگر موردي است كه مومن بايد به آن توجه ويژه داشته باشد. وي گفت: اميدوارم همه ي ما از اين مقوله نيز نهايت بهره برداري را داشته باشيم ضمن اين كه نفس دروني ما مي تواند به امورات ما جهت بخشي خاصي بدهد. وي در پايان خاطرنشان كرد: ان شاالله بتوانيم مومن باشيم و در تصميم هايمان همواره موارد عنوان شده مد نظر داشته باشيم.

      درادامه دستور كار جلسه عنوان و موارد مد نظر اعضاي شورا به ويژه در خصوص برگزاري اردوهاي جهادي و زيارتي دانشجويان در فصل تابستان مطرح و مواردي به تصويب رسيد. همچنين برگزاري برنامه هاي دهه كرامت و ارج نهادن به مقام و جايگاه بانوان و بهبود وضعيت خوابگاه هاي دانشجويي، آسيب شناسي آن و ارائه گزارش عملكرد مركز مشاوره معاونت دانشجويي فرهنگي از ديگر موضوعات مطرح شده در اين نشست بود كه مواردي براي آن مصوب شد.

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست ضمن تقدير و تشكر از زحمات مركز مشاوره معاونت دانشجويي فرهنگي بر تقويت تيم كارشناسي اين مركز تأكيد كرد. دكتر ساكي عنوان كرد: تيم كارشناسي مركز مشاوره همواره نقش مهمي در بهبود و اصلاح ارتباطات در دانشگاهها داشته است. وي اظهار داشت: برقراري ارتباط صحيح و سالم در محيط دانشگاه و به ويژه مابين دانشجويان مي تواند بستر رشد فكري و علمي آنها را فراهم نمايد. رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان همچنين گفت: ما بايد تمام تلاشمان را داشته باشيم تا با بهره گيري از فرامين دين مبين اسلام در مورد ارتباطات صحيح و نقش آن در رشد جامعه تفكر دانشجويان را به سمت و سوي مثبتي پيش ببريم.

      گفتني است در پايان اين نشست دستور كار جلسه ي چهارم توسط دكتر شيخيان معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه قرائت شد.

      webdalorestan@

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.73756313323975 seconds.
memoryUsage : 6829Kb