يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري دويست و شصت و سومين نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 11354
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
      تعداد بازديد: 466

      برگزاري دويست و شصت و سومين نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      كاظمي ذهابي/وبدا
      دويست و شصت و سومين نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي، مسئول نهاد رهبري دانشگاه، رئيس اداره بازرسي و رسيدگي به شكايات دانشگاه، مدير روابط عمومي دانشگاه و معاونت هاي مختلف دانشگاه برگزار شد.
      در ابتداي نشست مسئول نهاد رهبري دانشگاه فرارسيدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسليت گفت. حجت الاسلام و المسلمين مراديان در ادامه با عنوان روايتي از بنيانگذار مذهب تشيع به قياس معضلات و مشكلات اجتماعي زمان حضرت(ع) و روزگار امروز پرداخت. وي عنوان كرد: مشكلات اجتماعي مختص زمان خاصي نيست و همواره وجود دارد اما ممكن است حالت آن تغيير كند. مسئول نهاد رهبري دانشگاه همچنين ادامه داد: بسياري از معضلاتي كه متأسفانه امروز گريبانگير جامعه ي ماست از زمان حضرت(ع) پيش بيني شده است و ما امروز شاهد آنها هستيم. حجت الاسلام مراديان در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم با بهره گيري از احاديث و روايات ائمه بزرگوار بتوانيم خود را هر چه بيشتر از اين معضلات دور كنيم.
      در ادامه ي نشست دستور كار جلسه توسط دبير جلسه(حيدري) قرائت و در خصوص بندهاي آن بحث و تبادل نظر شده و مواردي به تصويب رسيد. از مهم ترين موارد مطرح شده در اين نشست مي توان به ساعات كاري پرسنل اداري مركز فوريت هاي پزشكي استان، پيگيري مشكلات ساختماني مجتمع پرديس، وضعيت سازماني اداره تجهيزات پزشكي دانشگاه اشاره كرد.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست در خصوص وضعيت سازماني اداره تجهيزات پزشكي به عنوان يكي از موارد مهم و حياتي مطرح شده در نشست، بر تقويت اين اداره تأكيد كرد. دكتر ساكي عنوان كرد: اداره تجهيزات پزشكي يكي از قسمت هاي فوق العاده مهم براي دانشگاه مي باشد لذا نياز به تقويت دارد. وي ابراز داشت: ايجاد تغييرات به ويژه در حوزه نفرات اين اداره با توجه به تسلطي كه در آنها به وجود آمده است مي تواند نتايج منفي داشته باشد.رئيس دانشگاه اظهار داشت: براي ايجاد تغييرات سازماني در اين اداره بايد با تأمل بيشتر به موضوع نگريست لذا پيشنهاد مي كنم در زمان ديگري با استعلام هاي لازم از وزارت تصميمات لازم صورت گيرد.
      @webdalorestan

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.2318089008331 seconds.
memoryUsage : 6815Kb