يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست توجيهي خدمات پشتيباني و نقليه دانشگاه برگزارشد
      كد خبر: 11370
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      تعداد بازديد: 390

      نشست توجيهي خدمات پشتيباني و نقليه دانشگاه برگزارشد

      حيدري/ وبدا
      نشست توجيهي خدمات پشتيباني و نقليه دانشگاه با حضور مسئولين نقليه در سطح استان و تكنسين هاي فوريت هاي پزشكي و كارشناسان مربوطه به منظور آگاهي بيشتر آنان با قوانين و مقررات راهنمايي و راننگي روز يكشنبه يكم مردادماه ۹۶ در سالن اجتماعات معاونت بهداشتي دانشگاه برگزار گرديد.
      در اين نشست دوره اي سرهنگ غلامرضا فراشي مسئول آموزش پليس راهور استان به تشريح عملكرد اين حوزه كاري و نحوه استفاده از خودروهاي امدادي پرداخت و گفت: رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و تعامل با مسئولين يكي از راهكارهاي موفقيت در كارهاست و نگذاريد بخاطر يك ندانم كاري خداي ناكرده حادثه اي برايتان پيش بيايد كه خسارات آن غير قابل جبران باشد.
      وي گفت: هيچوقت انفرادي به ماموريت نرويد ٬ شما يك تيم امدادي هستيد و بدور از احساسات و در شرايط بحراني ٬ عمليات نجات را انجام بدهيد و قبل از انجام ماموريت و بطور مداوم خودروي خود را از نظر برقي و فني بررسي و چك نماييد و تمام جوانب امر را بسنجيد تا با اطمينان كامل به ارائه خدمات امداد و نجات بپردازيد.
      وي در ادامه گفت: آژير آمبولانس ها و خودروي پليس يك ارزش است و براي شما مجوز عبور در شرايط بحراني است و فقط در حين ماموريت از آن استفاده كنيد .
      در پايان عبدي مسئول نقليه دانشگاه با بيان اينكه اگر مسئولين شبكه ها مسئول نقليه خود را با هماهنگي نقليه دانشگاه انتخاب و معرفي كنند ٬ شاهد فعاليتهاي بهتري در امور نقليه خواهيم بود و از افرادي استفاده مي شود كه انتظارات دانشگاه را برآورده مي كنند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543318 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.69818305969238 seconds.
memoryUsage : 6916Kb