يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 11427
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      تعداد بازديد: 389

      برگزاري ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكي لرستان


      كاظمي ذهابي/وبدا
      ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور اكثريت اعضا تشكيل جلسه داد.
      اين ستاد با حضور دكتر ساكي رئيس، حجت الاسلام مراديان مسئول نهاد رهبري،دكتر آستركي معاون درمان، دكتر عباس زاده معاون آموزشي، مصطفايي مدير دفتر فني، دارابي مدير مالي دانشگاه  و جمعي از ائمه جماعات و كارشناسان فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در سالن كنفرانس معاونت آموزشي اين دانشگاه برگزار شد.
      در ابتداي جلسه و پس از تلاوتي چند از قرآن مجيد، مسئول نهاد رهبري دانشگاه در اين نشست با اشاره به كلمه ي جهاد در قرآن به تشريح جنبه هاي مختلف آن پرداخت. حجت الاسلام والمسلمين جهاد با شيطان و نفس را مهم ترين جنبه ي جهاد عنوان كرد. وي ابراز داشت: افرادي كه اهل جهاد با نفس هستند به اين مهم پي مي برند كه كارهاي ما در روزمزه چقدر ممكن است با خطا مواجه باشند. حجت الاسلام و المسلمين مراديان همچنين غرور را آفت مهلكي براي مسير خودسازي انسان قلمداد كرد و با قرائت حديثي از امام علي (ع) گفت: خوش به سعادت كسي كه بتواند بر نفس خود غلبه كند و دچار غرور نشود. مسئول نهاد رهبري در پايان تأكيد كرد: اميدوارم همه ي ما بتوانيم در مبارزه با نفس خود جزئي نگر بوده و به خوبي بر آن غلبه كنيم.
      حجت الاسلام گراوند كارشناس نهاد رهبري دانشگاه و دبير ستاد در ادامه، دستور كار جلسه را قرائت و مصوبات گذشته را عنوان نمود. از مهم ترين موارد عنوان شده در اين جلسه مي توان به مرمت و بازسازي نماز خانه واحدهاي تابعه و تقويت برنامه هاي تحقيقاتي و پژوهشي در حوزه نماز و ساير برنامه هاي فرهنگي مرتبط اشاره كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.86598515510559 seconds.
memoryUsage : 6912Kb