شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دويست و شصت و چهارمين نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي برگزار شد
      كد خبر: 11664
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
      تعداد بازديد: 413
      دكتر ساكي: راه حل مشكلات مشخص است، بايد همت كنيم

      دويست و شصت و چهارمين نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي برگزار شد

      كاظمي ذهابي/وبدا
      دويست و شصت و چهارمين نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور اكثريت اعضا و با محوريت بررسي گزارش عملكرد دانشگاه و مشكلات بيمارستان هاي استان تشكيل جلسه داد.
      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست كه به رياست دكتر ساكي برگزار شد، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، معاونين درمان، آموزش، دانشجويي فرهنگي، تحقيقات و فناوري ، رئيس اداره بازرسي و رسيدگي به شكايات، رئيس اداره تجهيزات پزشكي دانشگاه، نماينده امور مالي و چند تن از كارشناسان مربوطه حضور داشتند.
      در ابتداي اين جلسه، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري  دانشگاه در اين نشست فرارسيدن عيد غدير خم را تبريك گفت. حجت الاسلام و المسلمين مراديان عنوان كرد: مضمون وصيت نامه حضرت علي(ع) الگويي جامع و كامل براي انسان هاست. وي با اشاره به مواردي از اين وصيت نامه ابراز داشت: براي چيزهايي كه در دنيا از دست مي دهيد تأسف نخوريد و به دنبال اصلاح آن باشيد. حجت الاسلام و المسلمين مراديان ادامه داد: از ديگر تأكيدات حضرت امير(ع) گفتن حرف حق است كه همواره بايد مد نظر قرار گيرد.مسئول نهاد رهبري دانشگاه اظهار داشت: توصيه به تقواي الهي و حمايت از مستضعفين از ديگر تأكيدات مهم امير المومنين(ع) است. وي در پايان گفت: اميدوارم بتوانيم از اين گفتار نوراني و تأكيدات حضرت علي(ع) در امورات زندگي بهره لازم را ببريم.
      در ادامه دستور كار نشست توسط دبير جلسه قرائت و عملكرد مصوبات جلسه گذشته توسط كارشناسان مربوطه ارائه شد.
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست ابراز داشت: راه و منوال رفع بسياري از مشكلات پيش روي ما كاملا مشخص و تعريف شده است و صرفا نياز به برنامه ريزي عملياتي نه چندان پيچيده دارد. دكتر ساكي عنوان كرد: متوليان كار به ويژه در حوزه هاي عملياتي مانند بيمارستانها بايد با همت و تلاش مشكلات را برطرف كنند كه اين موضوع  نيازي به برگزاري جلسات خاصي ندارد. وي در مورد مشكلات بايگاني در بيمارستان ها گفت: نياز است برنامه ساماندهي الكترونيكي به صورت پايلوت در يكي از بيمارستانها برگزار شود. دكتر ساكي ادامه داد: اين كار كمك مي كند نقاط ضعف و قوت خيلي سريع ديده شده و مرتفع شود تا نهايتا در ساير مراكز درماني اجرا شود.
      در ادامه نشست در خصوص موارد عنوان شده توسط دبير جلسه بحث و تبادل نظر شد و مواردي به تصويب رسيد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.65501689910889 seconds.
memoryUsage : 6803Kb