شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست حلقه صالحين در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 11719
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
      تعداد بازديد: 360

      نشست حلقه صالحين در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان ( شنبه 25 شهريور ماه 1396)

      عزيز كلهر خبرنگار وبدا
      نشست حلقه صالحين  با حضور دكتر رامين خسروي مدير درمان معاونت  درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان ،سيد محمد شاهرخي مسئول ستاد احياي امر به معروف ونهي از منكر دانشگاه ، و تني چند از كاركنان معاونت درمان  برگزار شد .

      در ابتدا سيد محمد شاهرخي با تشريح اهميت فريضه واجب امر به معروف ونهي از منكر اظهار داشت :امر به معروف و نهي از منكر باعث تقويت مومنين مي شود كه اين امر بر جامعه اسلامي واجب شده است و با تقويت معروف ها و تذكر لساني در برابر منكرها مي توانيم همواره در سالم سازي وپيشبرد اهداف جامعه اسلامي موفق عمل كنيم .

      شاهرخي افزود :با نفوذ كلام بر اساس جايگاه اداري كه داريم مي توانيم منشا هم افزايي براي كمك به اجراي هرچه با شكوه تر فريضه امر به معروف و نهي از منكر باشيم .مسئول ستاد احياي امر به معروف ونهي از منكر دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ادامه خاطر نشان كرد :امر به معروف ونهي از منكر واجب و اساس همه فريضه هاست كه  با تذكر قلبي و لساني و در نهايت به شيوه عملي كه مختص نظام اسلامي مي باشدكه   بايد مد نظر هر مسلماني قرار بگيرد.
      در ادامه دكتر خسروي نيز با تشريح ابعاد اين فريضه واجب گفت :با روحيه ي مصمم و شفافيت بايد امر به معروف ونهي از منكر كرد و بايد همگان در اين زمينه فعال باشيم .

      وي گفت :نگاه سهل نگارانه همراه با غفلت در برخورد با خطا وگناه ديگران پسنديده نيست وبايد در ارشاد ونهي ازمنكر فرد خطاكار غفلت ننمود و همواره با نگاه اصلاحي نسبت به خطا وگناه ديگران ورود پيدا كرد كه اين مهم مستلزم اصلاح خود براي تاثير گذاشتن روي ديگران است .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.60409212112427 seconds.
memoryUsage : 7973Kb