چهارشنبه،29 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دومين نشست كميته انطباق و حقوق شهروندي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 11725
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
      تعداد بازديد: 355

      دومين نشست كميته انطباق و حقوق شهروندي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد


      حيدري/  وبدا
      دومين نشست كميته انطباق و حقوق شهروندي با حضور اعضا كميته و برخي از روساي بيمارستان هاي دولتي و بخش خصوصي استان عصر امروز در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار شد .
      در اين نشست كه محور اصلي آن بررسي مشكلات موجود در بيمارستان هاي استان و رعايت حقوق بيمار بود ٬ به مسائلي نظير : اخذ رضايت آگاهانه از بيمار ٬ بهبود كيفيت كار ٬ شناسايي گروه هاي آسيب پذير ٬ بحث بيمه ها ٬ خط مشي ها و روش هاي شفاف سازي بر اساس سنجه هايي كه روايي و پايايي آن ها توسط پرسشنامه ها مشخص شده است ٬ اشاره گرديد .
      در اين نشست حاج آقا مراديان مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي با ذكر احاديثي از پيامبر اكرم (ص) و ائمه اطهار(ع) بيان داشت : افرادي كه صاحب پست و مقامي مي شوند بايد نگاهشان نسبت به مردم تغيير نكند و مثل سابق كه پستي نداشته اند در نيت و عملشان پيگير مشكلات مردم باشند و رافع آنان بوده يعني باري از دوش مردم بردارند و مشكلات آنان را رفع و رجوع كنند .
      وي گفت : مردم از ديدگاه حضرت علي (ع) در بحث حكومت دو دسته ٬ يكي برادر ديني تو هستند و ديگري در خلقت با شما يكي اند . لذا اگر كسي از شما مسئوليتي دارد در مقام نيت و عمل بايستي اين فرمايش حضرت امير را مد نظر خود قرار بدهد ودر صدد رفع مشكلات مردم باشد.
      در ادامه ي اين نشست حاج آقا گراوند با بيان اينكه تعصب بنده نسبت به دانشگاه علوم پزشكي از تعصبات قومي بيشتر است ٬ اظهار داشت : اعتقاد بنده بر اين است كه بايد تعصب دانشگاه علوم پزشكي را داشته باشيم و اگر تذكري داده مي شود بخاطر اين است كه كارها بهتر انجام گيرد .
      وي گفت: اهميت و جايگاه شما در دانشگاه بخصوص پزشكان و پرستاران بر هيچ كس پوشيده نيست و اجر و مزد كساني كه از بيماران پرستاري مي كنند نزد خداوند محفوظ است .
      در پايان نقطه نظرات سازنده براي رفع مشكلات موجود مطرح گرديد و بر نقاط قوت و مشتركات تاكيد شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543308 آخرین به روزرسانی: 29 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.63136696815491 seconds.
memoryUsage : 7976Kb