يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • كارگاه ائمه جماعات مراكز آموزشي ،درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شدكارگاه ائمه جماعات مراكز آموزشي ،درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 12161
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      تعداد بازديد: 462

      كارگاه ائمه جماعات مراكز آموزشي ،درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      كارگاه ائمه جماعات مراكز آموزشي ،درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      عزيز كلهر خبرنگار وبدا

       
      كارگاه ائمه جماعات مراكز آموزشي ،درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمين مراديان مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي لرستان،حضرت حجت الاسلام و المسلمين اكبري و جمع كثيري از ائمه جماعات مراكز آموزشي درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان در سالن كنفرانس معاونت غذا و دارو برگزارشد .
      دكتر ساكي با تبريك هفته بسيج و سر آغاز ولايت و امامت وليعصر (عج ) اظهار داشت:انسان موجودي ست كه بايد همواره عقلاني فكر كند و با تسلط بر محيط پيرامون خود ،و نوع نگاهش در خلقت كائنات ،بتواند بيشتر خدا را بشناسد .
      وي خاطر نشان كرد :هر آنچه باقي مي ماند در حيطه ي فكر و تفكر است و آنچه فنا پذير است ماده است كه خصوصيت فناپذيري را در خود داراست .
      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با تشريح حيطه تفكر و جايگاه فكر و انديشه براي انسان ،بيان داشت :انسان در حيطه فكر و تفكر ، به معرفت و بصيرت،آگاهي ، علم و جهان بيني مي رسد .
      ايشان در ادامه گفت :ايسم هاي غربي بشريت را به سمت تفكر انحرافي هدايت مي كنند و ما بايد طبق آيات الهي و دين مبين اسلام عمل كنيم بنحوي كه هر روز مان از روز ديگر بهتر باشد تا به حالت جاودانگي برسيم و اين مهم با معرفت افزايي و بصيرت و تربيت اسلامي ميسر است .
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان خاطر نشان كرد :
      با تربيت اسلامي انسانها خود را در وادي معرفتي و بصيرتي وارد مي كنند و همين امر باعث ارتقا درجات آنها نزد خداوند ميشود .
      در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمين اكبري از فضلا و دانشمندان حوزه و دانشگاه شهر مقدس قم با تبريك آغاز امامت و ولايت حضرت بقيه الله الاعظم امام زمان (عج )اظهار داشت :علما و روحانيون بايد همواره در گفتار و اعمالشان مزين به آيات الهي و روايات معصومين (ع )باشند و مسائل ديني برگرفته از آيات و روايات معصومين ع 
      نسخه شفا بخش و آرامبخش تمامي انسانهاست .
       
      وي گفت : كسي كلامش آرام بخش و اثر بخش است كه با ذكر خدا و ياد خدا سيراب شده باشد .
      وي با انتقاد از نگاه مادي گرايانه غرب به انسان ،خاطر نشان كرد :گرايش اعتقادي غرب گرايانه و تكيه زدن به غير خدا اشتباه محض است و بايد دانست كه معدن علم و آگاهي ،معرفت اندوزي و بصيرت افزايي تمسك به سيره پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم و اهل بيت عليهم السلام است .
      وي در ادامه گفت :متقي و پرهيز گار باشيد و خداوند قدرت تشخيص حق از باطل را به شما اعطا خواهد كرد .
      حضرت حجت الاسلام والمسلمين اكبري در ادامه افزود :
      امام خميني (ره) سقوط رژيم طاغوت و فرو پاشي امپراطوري شوروي سابق را از سالها پيش با چشم بصيرت ديده بودند و نامه اي كه براي گورباچف نوشتند حاكي از عمق نگاه ايشان به آينده بود كه خود حاصل تقواي الهي است .
      وي در تشريح تقوي و اهمييت افراد متقي بيان داشت :
      تقوي باعث آسان شدن تمامي مراحل دشوار زندگاني انسان ميشود و انسان را از وابستگي به دنيا نجات ميدهد و اثر گذاري كلام اهل تقوي بخاطر عمل صالح متقيان است .
      وي با اشاره به تكاليف الهي بالاخص برپايي نماز اول وقت گفت :بايد به برپايي نماز تحت هر شرايطي كه باشيم اهميت بدهيم چرا كه نماز بر عمل انسان تاثير مستقيم مي گذارد.
       
      در ادامه اين نشست دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان بواسطه همكاريهاي گسترده با نهاد ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ميان برنامه نشست كارگاه ائمه جماعات مراكز آموزشي درماني دانشگاه ، از جانب حضرت حجت الاسلام والمسلمين مراديان مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي لرستان مورد تجليل قرار گرفتند
      و در پايان حضرت حجت الاسلام والمسلمين مراديان در نشستي صميمي با ائمه جماعات در مورد مسائل في مابين وارد شور و مشورت و پاسخگويي به سوالات روحانيون معزز شدند
       
      ‏@webdalorestan
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.56078815460205 seconds.
memoryUsage : 6940Kb