شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • همايش استاني درمان ناباروري و سقط جنين برگزار شد
      كد خبر: 12253
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      تعداد بازديد: 254

      همايش استاني درمان ناباروري و سقط جنين برگزار شد

      كاظمي ذهابي/وبدا
      همايش استاني درمان ناباروري و سقط جنين و چگونگي ايجاد شرايط باروري سالم با حضور معاونين آموزش و بهداشت دانشگاه و روساي شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان هاي مختلف استان در سالن ابن سيناي مركز آموزشي درماني شهيد رحيمي خرم آباد برگزار شد.
      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين همايش كه به همت گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتي دانشگاه برگزار شد، جمع كثيري از پزشكان و كارشناسان مامايي شاغل در مراكز بهداشتي درماني سراسر استان حضور داشتند.
      در ابتداي اين همايش دكتر مولود جافريان مدير گروه سلامت خانواده مركز بهداشت استان با اشاره به سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص افزايش نرخ مواليد كشور، هدف از برگزاري اين همايش را آشنايي هر چه بيشتر پزشكان و كارشناسان مامايي شاغل در مراكز بهداشتي درماني با روش هاي نوين درمان ناباروري و همچنين ترويج فرهنگ باروري سالم در جهت ازدياد جمعيت كشور در بين مراجعين و مردم قلمداد كرد. جافريان همچنين بر ايجاد حساسيت روي مقوله ناباروري و تقويت مشاوره هاي زوجين جوان تأكيد كرد. مدير گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتي دانشگاه خاطرنشان كرد كه گروه پزشكان و ماماها نقش مهمي را در زمينه ازدياد باروري و جوان كردن جمعيت ايفا خواهند كرد.
      همچنين در ادامه ي اين همايش و در بخش اصلي آن خانمها دكتر نورايي و خسروي از متخصصين زنان و زايمان مباحثي را در موردروش هاي درمان ناباروري، سقط جنين و علائم و دلايل آن ارائه كردند.
      دكتر مجتبي گرجي متخصص انكولوژي و بيماري هاي سرطاني از ديگر سخنرانان همايش بود كه در مورد شيمي درماني و تأثير آن بر نازايي براي حاضرين در جلسه صحبت كرد.اين همايش از ساعت 8 صبح آغاز و به مدت چهار ساعت ادامه پيدا كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.71928787231445 seconds.
memoryUsage : 7841Kb