يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي لرستان اقدام سخيف رئيس جمهور آمريكا را محكوم كردند
      كد خبر: 12262
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      تعداد بازديد: 384
      برگزاري تجمع دانشجويي؛

      دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي لرستان اقدام سخيف رئيس جمهور آمريكا را محكوم كردند

      كاظمي ذهابي/وبدا
      دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي لرستان در حمايت از مظلوميت مردم فلسطين و محكوميت اقدام رئيس جمهور آمريكا مبني بر تعويض پايتخت رژيم اشغالگر قدس از تلاويو به بيت المقدس، تجمع كردند.
      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، در اين تجمع كع در محوطه دانشكده بهداشت و پيراپزشكي گلدشت خرم آباد برگزار شد، دكتر فلاحي و شرفي به ترتيب روساي دانشكده هاي بهداشت و پيراپزشكي، حجت الاسلام والمسلمين گراوند معاون نهاد رهبري دانشگاه و جمع كثيري از اساتيد و دانشجويان حضور داشتند.
      تجمع گران علاوه بر سردادن شعارهاي ضد استكبار جهاني با به آتش كشيدن پرچم هاي رژيم منحوس صهيونيستي و دولت مستكبر آمريكا حمايت خود را از جامعه اسلامي و مردم مظلوم فلسطين اعلام و برائت خود را از مستكبران عالم فرياد زدند.
      معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين مراسم گفت: دفاع از قدس دفاع از مظلوميت، مسلمانان، صلح و پرهيز از خشونت است. حجت الاسلام و المسلمين هادي گراوند عنوان كرد: هدف رئيس جمهور آمريكا از اقدام اخيرش جلب رضايت و حمايت بيشتر اسرائيل است. وي ادامه داد: ترامپ به دنبال ايجاد تفرقه و تنش در بين مسلمانان است. حجت الاسلام و لمسلمين گراوند افزود: اين ها همواره جز اصول آنهاست كه پس از هر شكست شروع به توطئه و سناريوسازي جديد بر عليه مسلمانان مي كنند. معاون نهاد رهبري دانشگاه خاطرنشان كرد: اين اقدام به دنبال شكست مفتضحانه استكبار غرب در ايجاد گروهك تروريستي تكفيري صورت گرفت و ناشي از ضعف و سردرگمي آنها مي باشد. حجت الاسلام و المسلمين هادي گراوند تأكيد كرد: قشر دانشگاهي علوم پزشكي لرستان همسو و همگام با دانشگاه هاي سراسر كشور اين اقدام را محكوم كرده و اعتراض خود را اعلام مي داريم. وي در پايان گفت: اميدوارم خداوند منان روز به روز بر بصيرت و بينش مسلمانان بيفزايد و ما شاهد وحدت، انس و الفت هر چه بيشتر مسلمانان جهان باشيم.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.1932640075684 seconds.
memoryUsage : 7854Kb