شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بيانيه نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در دانشگاه مبني بر محكوميت جابجايي پايتخت رژيم اشغالگر قدس از تلاويو به بيت المقدس
      كد خبر: 12263
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      تعداد بازديد: 291

      بيانيه نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در دانشگاه مبني بر محكوميت جابجايي پايتخت رژيم اشغالگر قدس از تلاويو به بيت المقدس

      كاظمي ذهابي/وبدا
      نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در دانشگاه در خصوص محكوميت اقدام سخيف اخير رئيس جمهور آمريكا مبني بر انتقال پايتخت رژيم صهيونيستي از تلاويو به بيت المقدس بيانيه اي را به شرح زير صادر كرد:

      بسم الله قاصم الجبارين

      اقدام بي شرمانه ي آمريكا در اعلام انتقال سفارت از تلاويو به بيت المقدس به عنوان پايتخت اسرائيل از شرارت ها و دسيسه هاي شيطاني آمريكاي جنايت كار است كه هدف آن نابودي مسلمانان و قدس شريف است.
      خداوند در آيه 120 سوره بقره مي فرمايد:
      ولن ترضي عنك اليهود و لاالنصاري حتي تتبع ملتهم قل ان هدي الله هو الهدي و لنن اتبعت اهوا هم بعد الذي جائك من العلم ما لك من الله من ولي ولا نصير
      و هرگز يهوديان و مسيحيان از تو راضي نمي شوند، مگر آن كه از كيش آنان پيروي كني. بگو: در حقيقت، تنها هدايت خداست كه هدايت واقعي است. و چنانچه پس از آن علمي كه تو را حاصل شد، باز از خواسته هاي آنان پيروي كني، در برابر خدا سرور و ياوري نخواهي داشت.

      پس جبهه استكبار از ما راضي نمي شود مگر اين كه تمام قد در اختيار خواسته هاي آن باشيم و هر گامي كه مردم و رهبر جامعه در برابر دشمن عقب مي نشينند،  يك گام از علم و حق و خدا و اسلام دور مي شوند و به همان ميزان گستاخي و زياده خواهي كه دشمن به عقب نشيني جامعه بسنده مي كند بلكه او تا سلطه كامل و تغيير آيين و ملت و گفتمان اسلامي به گفتمان لائيك و ليبرال دموكراسي و گفتمان غربي از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.
      اين پيام رئيس جمهور آمريكا يك گام مهم شيطاني است كه اگر مسلمان ها كوته بيايند و كوتاهي كنند در انجام وظيفه كه همان مقابله با زياده خواهي هاي آن هاست گام هاي بعدي آن ها شروع خواهد شد.
      نكته ديگر اين كه اين مسئله با حمايت عربستان انجام مي شود كه هر دو در جهت تأمين منافع استكبار مي باشد اما وعده قرآني خداوند است كه (ان تنصر الله ينصركم و يثبت اقدامكم ) لذا وظيفه ي ما هم اين است كه از اين امر اعلام برائت و مخالفت وانزجار كرده و براي نابودي هر چه سريعتر غده سرطاني منطقه قبل از 25 سال دعا كنيم.

      فان حزب الله الغالبون

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.9973800182343 seconds.
memoryUsage : 7856Kb