يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ايستگاه آموزش عمومي پيشگيري از وقوع سوختگي برپا شد
      كد خبر: 12371
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
      تعداد بازديد: 272
      به مناسبت روز ملي پيشگيري از سوختگي؛

      ايستگاه آموزش عمومي پيشگيري از وقوع سوختگي برپا شد

      كاظمي ذهابي/وبدا
      به مناسبت فرارسيدن روز ملي پيشگيري از وقوع سوختگي ايستگاه آموزش عمومي پيشگيري از وقوع اين حادثه در محوطه ي مركز آموزشي درماني شهداي عشاير خرم آباد برپا شد.
      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان اين ايستگاه به همت معاونت اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي لرستان و در راستاي پيشگيري از وقوع سوختگي و ترويج فرهنگ رعايت نكات ايمني در منزل به منظورجلوگيري از ايجاد اين حادثه به ويژه براي كودكان برپا شد. در اين ايستگاه علاوه بر توزيع تراكت و پمفلت،آموزش هاي لازم به مراجعه كنندگان ارائه شد.
      همچنين در اين برنامه معاونين اجتماعي و آموزش دانشگاه با حضور در بخش سوختگي مركز آموزشي درماني شهداي عشاير خرم آباد از بيماران اين بخش عيادت و از آخرين وضعيت درماني اين بخش بازديد كردند.
      نادر همتي معاون اجتماعي دانشگاه در حاشيه ي اين برنامه گفت: حوادث ناشي از سوختگي يكي از معضلاتي است كه خواه و ناخواه در جامعه به وقوع مي پيوندد. وي عنوان كرد: طي جلساتي كه با دكتر فاطمي فوق تخصص جراحي و زيبايي و مديرعامل موسسه حمايت از بيماران سوختگي ققنوس كشور، توافقاتي صورت گرفت كه شعبه اي از اين موسسه در استان شكل گيرد. نادر همتي ابراز داشت: اين شعبه يك يا دو ماه آينده در ساختمان معاونت اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي لرستان راه اندازي خواهد شد.
      وي همچنين به كلنگ زني بخش تخصصي سوختگي در مركز آموزشي درماني شهداي عشاير اشاره كرد و گفت: اين بخش با مشاركت خيرين سلامت و دانشگاه علوم پزشكي لرستان هفته آينده كلنگ زني خواهد شد. معاون اجتماعي دانشگاه ادامه داد: اين بخش در زميني به مساحت ۱۰۰۰مترمربع و با اعتباري بالغ بر ۶۰ ميليارد ريال ساخته خواهد شد.
      معاون آموزش دانشگاه نيز در برنامه روز ملي پيشگيري از سوختگي گفت: سالانه بالغ بر ۱۵۰ هزار مورد سوختگي در كشور رخ مي دهد. دكتر ابوالفضل عباس زاده افزود: از اين تعداد سوختگي متاسفانه ۳۰۰۰مورد به فوت منجر مي شود. وي با تاكيد بر برنامه آموزش پيشگيري از سوختگي گفت: اگر خانواده هاي ما به خوبي آموزش ببينند و نكات ايمني را رعايت كنند مي توان اميدوار بود كه اين آمار تا حد قابل قبولي كاهش يابد. دكتر عباس زاده خاطرنشان كرد: برنامه آموزش پيشگيري از سوختگي به ويژه در خانواده ها بايد نهادينه شود چرا كه در اين مسير كودكان آسيب پذيرترين گروه خواهند بود.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.9619851112366 seconds.
memoryUsage : 6798Kb