جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • كارگاه آموزشي تربيت فرزند ويژه ي اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد
      كد خبر: 12552
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
      تعداد بازديد: 460

      كارگاه آموزشي تربيت فرزند ويژه ي اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد

      كاظمي ذهابي/ وبدا

      كارگاه آموزشي ويژه ياساتيد و اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي لرستان با موضوع تربيت فرزند برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان اين كارگاه آموزشي به همت دفتر هم انديشي اساتيد دانشگاه علوم پزشكي لرستان و در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

      در اين كارگاه حجت الاسلام والمسلمين مهدي مراديان مسئول دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دكتر شيخيان معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه و جمع كثيري از اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي لرستان حضور داشتند.

      مسئول دفتر نهاد رهبري دانشگاه در اين كارگاه گفت:  با توجه به اين كه تربيت فرزندان با شرايط موجود كار فوق العاده مشكلي است برگزاري اين گونه كارگاه ها تأثير گذار است. حجت الاسلام والمسلمين مراديان عنوان كرد: نقش والدين و فرزندان براي خانواده در اسلام بسيار مورد تأكيد بوده است و اين ضرورت اين مبحث را نشان مي دهد. وي ادامه داد: با تهاجم فرهنگي و حساسيت هاي موجود نياز است كه در اين زمينه ظريف تر و موشكافانه تر موضوع را در نظر داشته باشيم. حجت الاسلام والمسلمين مراديان ابراز داشت: محتواي آموزشي دين ما محتواي كاملي است و در آن تمامي جوانب در نظر گرفته شده است. وي افزود: با اين وجود همواره كاستي ها و چالش هايي در مسير خانواده ها وجود دارد و به نظرم نياز به بررسي بيشتر دارد. مسئول نهاد رهبري دانشگاه گفت: بايد ببينيم چرا با غناي آموزشي ديني ما چرا اين چالش ها وجود دارد و در اين مورد بيشتر فعاليت كنيم.

      اين كارگاه با سخنراني دكتر عبد العظيم كريمي دكتراي روانشناسي و دانشيار پژوهشگاه مطالعات تعليم و تربيت و مدير ملي مطالعات بين المللي تيمز و پرلز در ايران پيگيري شد. سخنان دكتر كريمي با محوريت راه هاي تربيت صحيح فرزندان و آسيب شناسي آن در جامعه امروزي و همچنين نقش خانواده ها و جامعه در تربيت فرزندان صورت گرفت.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.2748639583588 seconds.
memoryUsage : 6824Kb