جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • درخشش الهي انقلاب برملت ايران/مزرعه فرهنگي انقلاب سراسر محصول است
      كد خبر: 12745
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      تعداد بازديد: 316
      نماينده ولي‌فقيه در لرستان:

      درخشش الهي انقلاب برملت ايران/مزرعه فرهنگي انقلاب سراسر محصول است

       

      نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأكيد بر اينكه انقلاب يك درخشش الهي بر ملت ايران بود، گفت: مزرعه فرهنگي انقلاب سراسر محصول است.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، آيت الله سيد احمد ميرعمادي عصر يكشنبه در ديدار با اساتيد دانشگاه علوم پزشكي لرستان با اشاره به اينكه در آيات مختلف قرآن كرديم بر موضوع يادآوري نعمت ها تاكيد شده است، اظهار داشت: اينكه انسان فراموش نكند و نعمت ها را به ياد بياورد مهم است، به ويژه نعمت هايي كه در سايه حكومت و انقلاب به دست آمده است.

      وي با بيان اينكه دومين دستور خداوند متعال در برابر همه انسان كه  براي همه متذكر شده اند، مسئله شكر نعمت ها است، تصريح كرد: مخصوصا شكر نعمت هايي كه در سايه انقلاب به دست آمده است.

      انقلاب يك درخشش الهي بر ملت ايران بود

      نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاكيد بر اينكه بعد از ۱۴۰۰ سال امام بزرگوار ما آمد و يك حركت عظيم استثنايي و بي نظير را شروع كرد و آن انقلاب اسلامي ايران بود، تصريح كرد: انقلاب يك درخشش الهي بر ملت ايران بود.

      آيت الله ميرعمادي با اشاره به اينكه ايران در زمان رژيم شاهنشاهي در وضعيتي قرار گرفته بود كه نه از نظر سياسي، نه از نظر اجتماعي و نه از نظر ديني مشروعيتي نداشت، ادامه داد: دستاوردهاي انقلاب چه بوده است، امروز براي نسل جديد ما اين دستاوردها مهم است و بايد آنها را بيان كرد.

      استقلال و آزادي دو دستاورد مهم انقلاب

      وي با بيان اينكه از نظر سياسي مهم ترين دستاورد انقلاب ما استقلال بود، واقعا استقلال همه جانبه حاصل شد، تصريح كرد: دومين دستاورد سياسي انقلاب آزادي بوده است، آزادي به معناي رهايي از ظلم و ستم، استكبار و استبداد؛ هرگز كسي نمي گويد آزادي يعني بي بند و باري.

      متاسفانه امروز برخي افراد بي بند و باري را آزادي مي دانند، آزادي يك واژه مقدس است

      نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاكيد بر اينكه متاسفانه امروز برخي افراد بي بند و باري را آزادي مي دانند، آزادي يك واژه مقدس است و معناي مقدسي دارد، افزود: پيامبران آمدند انسان را از قيد و بند ظلم و ستم آزاد كنند.

      آيت الله ميرعمادي به دستاورد فرهنگي انقلاب اشاره كرد و ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب فرهنگي بوده است و در برابر فرهنگ غرب ايستاده و مبارزه مي كند.

      وي ادامه داد: گاهي يك مزرعه اي است كه سراسر گندم و برنج است اما لابه لاي آن علف هرز است، گاهي اين مزرعه سراسر علف هرز است و چند دانه اي گندم هم وجود دارد؛ در زمان شاه از نظر فرهنگي مزرعه فرهنگي ما علف هرز بود و چند دانه محصول در آن يافت مي شد؛ امروز مزرعه فرهنگي انقلاب سراسر محصول است ولي درونش علف هرزي هم ممكن است وجود داشته باشد.

      امروز خدمات درماني و بهداشتي عموميت پيدا كرده است

      نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به دستاورد علمي انقلاب اشاره كرد و گفت: دستاوردهاي علمي ايران خيلي معلوم و محسوس است، ايران رتبه ۱۰ المپيادهاي جهاني را دارد.

      آيت الله ميرعمادي با بيان اينكه دانشگاه هاي ما در گذشته فقط و فقط متون غربي بوده است، امروز خدمات درماني و بهداشتي عموميت پيدا كرده و فراگير شده است؛ آن هم توسط متخصصان داخلي تصريح كرد: امروز پزشكان ما، متخصصين ما حرف اول را در دنيا مي زنند؛ اين نعمت هاي الهي را بايد يادآور شويم و تجزيه و تحيلي كنيم.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.60146713256836 seconds.
memoryUsage : 7163Kb